Gå til innhold

Rar situasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og dama har nettop slått opp, men bor fremdeles ilag, hun flytter antageligvis hjem til hjemplassen, mens jeg må finne meg en liten bolig i byen.. akkurat nå er vårres datter hos besteforledrene og vi er i byen ilag.. Men det som er skikkelig merkelig.. er at vi nesten oppfører oss som om vi er i lag, å sexen har ikke vært så bra siden vi ble i lag for 4 år siden.. etter et glass vin eller 2 så sier hun at hun fortsatt liker meg å bla bla bla, kommer til meg å begynner å kline me meg når jeg sitter med dataen osv,

Hun endrer syn og meninger hele tiden, vet ikke hva jeg skal tru lengre.. en dag spurte hun om vi skulle flytte ilag til hjemplassen hennes for å ha felles samvær med vår datter, mens 4 timer etterpå syns hun d var en dårlig ide...

Jeg vil jo veldig gjerne se vårres datter hhver dag og har jo enda sterke følelser for dama.. en dag liker hun meg, å neste dag ikke, sånn har d vært den siste uken og jeg vet ikke hva jeg skal tenke/gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som om hun kanskje er redd for å bli alene.

Men kan hun ikke med 110% sikkerhet bestemme seg for at hun ønsker at dere skal fortsatt være sammen, så bør du heller bare gjøre det som føles riktig for deg, og ikke danse etter hennes pipe (hvor tonene tydeligvis forandrer seg rimelig fort). Hva om dere flytter sammen til hennes hjemby, og uken etter kaster hun deg ut?

Nei, tenk deg om du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...