Gå til innhold

noen alenemødre i hedmark?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 26 har 2 barn og søker nytt bekjentskap.

har nettopp brutt forlovelsen og blitt alenemor for andre gang.

hadde vært gøy å bli kjent med noen som har gått gjennom det samme og kan finne på noe sprell med og uten barn.

ta kontakt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Alene her, er 29 år, med to barn fra to forhold :( Minste er 15 mnd. Vært alene siden januar, men ble først avklart at det ikke var noen vei tilbake i mai/juni...Prøvde å sende deg melding, men innboksen din var full..

Skrevet

hei. ja var visst litt post. hyggelig å se andre i samme sit.

hvor i hedmark hører du til?:)

Skrevet

Hamar- enn du ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...