Mumiluvu Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 jeg er 26 har 2 barn og søker nytt bekjentskap. har nettopp brutt forlovelsen og blitt alenemor for andre gang. hadde vært gøy å bli kjent med noen som har gått gjennom det samme og kan finne på noe sprell med og uten barn. ta kontakt
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Hei! Alene her, er 29 år, med to barn fra to forhold Minste er 15 mnd. Vært alene siden januar, men ble først avklart at det ikke var noen vei tilbake i mai/juni...Prøvde å sende deg melding, men innboksen din var full..
Mumiluvu Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2010 hei. ja var visst litt post. hyggelig å se andre i samme sit. hvor i hedmark hører du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå