Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 var gratulasjonen kollegaene til min mann kom med etter vår datters fødsel. .. En fleipete, macho-kommentar, men så at mannen min var litt betuttet. Her jeg sitter i hormonkaos får deg meg til å spørre; er det enda mer stas å få en sønn, særlig da som førstefødt?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 For noen ekle kollegaer! Burde skamme seg. Gratulerer med jenta forresten - like mye gull som gutt!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Leste en undersøkelse som fastslo at det er overvekt av foreldre som ønsker seg en sønn som nummer 1. Dette gjelder hele verden mer eller mindre.. I mange kulturer er drømmen to sønner etter hverandre. "One heir and one to spare". Er storesøster selv, og er vel egentlig enig om at det hadde vært kulere og hatt en storebror...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 IKKE BRY DEG. Menn ønsker seg jo alltid en sønn, men er nok like glad for døtre. Det er litt sånn viktig å få en gutt som man kan dra med på fisketur og camping og spille fotball med. Men jenter får nok en litt spesiell plass i et farshjerte. Det er jo også forventet at vi mammaer skal ønske oss døtre, men jeg er selv utradisjonell der og vil helst ha sønner, det passer meg best. Blir så klart glad uansett kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå