Gå til innhold

Gratulerer med sølvet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

var gratulasjonen kollegaene til min mann kom med etter vår datters fødsel. .. En fleipete, macho-kommentar, men så at mannen min var litt betuttet. Her jeg sitter i hormonkaos får deg meg til å spørre; er det enda mer stas å få en sønn, særlig da som førstefødt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen ekle kollegaer! Burde skamme seg.

 

Gratulerer med jenta forresten - like mye gull som gutt!

Skrevet

Leste en undersøkelse som fastslo at det er overvekt av foreldre som ønsker seg en sønn som nummer 1. Dette gjelder hele verden mer eller mindre.. I mange kulturer er drømmen to sønner etter hverandre. "One heir and one to spare".

Er storesøster selv, og er vel egentlig enig om at det hadde vært kulere og hatt en storebror...

Skrevet

IKKE BRY DEG.

 

Menn ønsker seg jo alltid en sønn, men er nok like glad for døtre. Det er litt sånn viktig å få en gutt som man kan dra med på fisketur og camping og spille fotball med. Men jenter får nok en litt spesiell plass i et farshjerte.

 

Det er jo også forventet at vi mammaer skal ønske oss døtre, men jeg er selv utradisjonell der og vil helst ha sønner, det passer meg best. Blir så klart glad uansett kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...