Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 men hadde ingen form for smertestillende. Etter fødselen ble jeg sydd og hadde lokalbedøvelse nedentil. Kan man da si at jeg fødte uten smertestillende, eller regnes det da som om jeg har fått noe?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Alt dere førstegangsfødende er opptatt av...Spiller det noen rolle?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Du har da selvfølgelig født uten smertestillende, men fødsel i vann regnes vel som smertelindrende...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Du fødte uten medisinsk smertelindring, ja. Men du fødte ikke helt uten smertelindring likevel, varme bad, massasje, akupunktur og alt sånt, er jo smertelindring. Men altså ikke medisinsk, som epidural eller lystgass. Jeg benyttet lystgass helt i starten, men sluttet kjapt siden det ikke hadde noen virkning. Fikk derimot steriltvannspapler og akupunktur underveis som smertelindring, men ingen epidural. Så jeg sier jeg fødte uten epidural/smertestillende, men at jeg likevel fikk smertelindring via det andre.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Jeg fødte uten smertelindring og det var ikke noe å trakte etter! Kommer ikke til å skje igjen! Men, ja, du fødte uten smertelindring hvis det er viktig for deg å gå rundt å fortelle.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Og jeg gjør det gjerne igjen! Men det er jo ikke akkurat noe jeg går rundt og skryter av eller informerer gud og hvermann om.. ;P
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Da har du selvfølgelig født uten bedøvelse, det er ingen som nevner om de ble sydd med eller uten bedøvelse.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 Jeg mener du har hatt en helt naturlig fødsel,uten smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Jeg begriper ikke hvorfor du skal si noe som helst? Jeg har to barn og kan ikke huske at et eneste menneske har lagt seg oppi hva slags smertestillende jeg evt brukte? Barnet er født, ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå