Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Er det virkelig meg som er trassig her? Jeg tok keisersnitt for en uke siden. Kom hjem fra sykehuset etter to dager grunnet at jeg synes det var vanskelig å sove. Pga tidlig hjemmereise har jeg gjort litt for mye og har fått ganske vondt i operasjonssåret. Mannen min ble idag invitert ute på fest. Har en uke gammel baby, en 4,5 åring og er nylig operert i et hus med trapper - i tillegg til at det var meg som var oppe med ungen hele natta - og han tør å spørre om han får lov til å gå på fest. Når er han forbannet og han og vennene sine sier at jeg er en kontrollerende bitch som ikke ga han lov å dra ut. Er det mulig? Han skal forresten på et bryllup om to uker og får være på den festen så lenge han vil. Jeg må selvfølgelig være hjemme.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Fy faen for et menneske.. Dette hadde jeg aldri akseptert! Har han vist seg å være sånn en drittsekk før??? Du må ikke la dette gå innpå deg. Han må da forstå at han må holde seg hjemme... For en sympatiløs fyr:(
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Har faktisk aldri vært som dette før. Er det som er så rart. Har mange ganger under graviditeten og før blitt invitert ut og jeg har selvfølgelig sagt ja, men så ville han ikke...da. Klager også over at han ikke lenger har noe fritid, men babyen sover mestparten av kvelden og han gjør nesten akkurat det som han gjorde før. Synes det verste er at han og vennene går og baksnakker meg. Disse er tross alt menn i alderen av 28-35.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Mannen min sier at mannen din er en egoistisk dust.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Det er ikke du som er den fjerne her for å si det sånn.... Man er to om å få barn, og når den ene har et opr.sår pluss to barn (der den ene er baby og kanskje ikke har en helt super døgnrytme), så sier det seg selv at hvis det ikke er noe veeeeldig viktig, så er far hjemme og hjelper til. Herlige kompiser han har, ingen av dem som har hatt stort operasjonssår i tillegg til nyfødt baby hører jeg
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2010 Tak, det synes jeg også.. Men begynte faktisk å lure om det var meg som var "for streng". Han sier at jeg bare er sjalu og det er derfor jeg ikke ville at han skulle dra. Dette kommer fra mannen som må hjelpe meg ut av senga om natta fordi det gjør så jævlig vondt i såret etter at jeg har ligget en stund. Beklager sutring, måtte bare få det ut
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 Tror jeg hadde sagt noe sånt som at "Bare reis du, men da trenger du ikke komme hjem igjen!" Noe så lite følsomt og egoistisk. Hadde blitt dritforbanna, og tatt det opp i morgen når ting har roet seg. Han bare må jo skjønne hvor langt bak mål dette er!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. juli 2010 #9 Skrevet 24. juli 2010 Kan bare si at det hadde ikke vært tema her i huset engang! Tror ikke gubben hadde tenkt tanken engang. Nei, her må mannen din bare ta seg kraftig ihop!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #10 Skrevet 24. juli 2010 Hvor gammel sa du han var? Kvitt deg med svinet og finn deg en på 16. Han er garantert mer moden i huet. For en jævel.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #11 Skrevet 24. juli 2010 hvor gammel er han og kompisene da? Hvis kompisene ikke har barn kan jeg jo skjønne at de synes du er kontrollerende. Man vet ikke hvordan det er før man har levet det livet selv med nyfødt++++ Men mannen din burde virkelig vite bedre! Har du vært mye sjalu før og dette var dråpen? Bare prøver å finne en logisk forklaring på dette tullet, men er vel ikke alltid det finnes...
Miss Misantrop Skrevet 25. juli 2010 #12 Skrevet 25. juli 2010 Blir så lei meg på dine vegne. Du må sørge for å skaffe deg hjelp av familie eller venner når du har en slik mann. Man får dessverre ikke forandret et menneske ved et tastetrykk.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #13 Skrevet 25. juli 2010 Du beskriver veldig dramtisk da.. Det er veldig viktig når man har barn og familie at man stoler på hverandre og gir hverandre litt fritid.. det gjelder selfølgelig deg og.. at DU får gå ut med dine venner mens han er hjemme.. Men på en annen side.. hvis du nettop har fødd og ikke er helt bra sidendu dro hjem så tilig, er det veldig respektløs og dumt å vil gå ut akkurat nå. Ut kan man gå uansett.. hvordan har du vært i fortiden? har han fått gjort hva han ville? eller har du ville hatt han hjemme hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #14 Skrevet 25. juli 2010 Ja, vet du.. Jeg synes du høres vanskelig og sær ut.. Klart mannen din skal få dra ut! I tillegg synes jeg du skal holde nattmat varm til han når han kommer hjem. Du bør også ta med deg din mest sexy veninde, kle dere i noe lekkert (gjerne spiselig) undertøy og gi mannen din en heftig trekant når han kommer hjem utpå morgenkvisten. Sånn bare som plaster på såret for at du ble så grinete... Det er ikke bestandig man kan ta hensyn til operasjonssår og andre små bagateller, skjønner du...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #15 Skrevet 25. juli 2010 Føler at jeg bare må si: Og han har du fått unger med....??? Skitskalle av en dritunge (for han kaller jeg ikke en mann)!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #16 Skrevet 25. juli 2010 Han må da få lov til å spørre men å bli sur fordi du har vondt og vil han skal være hjemme er noe barnslig ja!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #17 Skrevet 25. juli 2010 Han er 31 år og jeg egentlig aldri opplevd at han skulle oppføre seg på denne måten før. Vennene hans er mellom 26 - 35, de har ikke barn. Jeg husker med første barn for 5 år siden at han blir litt umoden og barnslig de første månedene etter fødsel, men ellers er han veldig ansvarlig og grei. Han for vanligvis lov til å gjøre som han selv vil. Jeg styrer ikke om han skal besøke venner eller ikke. Pleier alltid å si at jeg kan være hjemme med datteren våres når han skal besøke venner, og som sagt han vanligvis takker nei når han blir bedt ut, sier at han ikke har lyst etc. Må si at jeg ble litt trassig selv kanskje. Jeg sa selvfølgelig at jeg ville at han skulle være hjemme og skjønner ikke at han tør å spørre engang. Resten av kvelden nektet jeg hjelp fra han til alt mulig. Gjorde alt selv, selv om det er utrolig vanskelig å komme meg opp fra sofa med baby i armene og farter opp og ned trapper for å bytte bleie. Han ble rimelig irritert at jeg ikke tok imot hjelp, men jeg sa at jeg ville at han skulle se hvordan jeg ville ha hatt det om han hadde dratt ut. Er forresten stolt over at jeg klarte så mye samtidig som jeg tror mannen min nå skjønner meg litt mer. Vennene hans kan jeg dessverre ikke gjøre noe med.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #18 Skrevet 25. juli 2010 Han kan ikke ha no form for fødselsdepresjon da? Eller i hvert fall at han synes det har vært noen tøffe dager etter at minsten ble født? Tenker ikke at det er en unnskyldning, men at han dermed blir egoistisk og føler at han trenger å komme seg bort litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå