Gå til innhold

Åh nei... Så utrolig dumt av meg! Jeg har begynt å håpe...


Feit no more

Anbefalte innlegg

12 dager til termin, og jeg har begynt å håpe på fødsel. Ser etter slimproppen, overtolker alt, håper og håper på at noe skal skje og blir så skuffet når ingenting tyder på fødsel. I følge jordmor ligger knøttet langt ned, så fødsel er ikke så usannsynlig. I tillegg er dette nr 2, og da tenker jeg at sjansen for å gå på overtid er litt mindre.

 

Du vet når du kjøper et Flaxlodd...? Spenningen når du skraper og aner konturene av en storpremie...? Og skuffelsen når du ikke vinner 20 kroner engang? Sånn er det. Jeg VET jeg ikke bør bli skuffet. Det er for tidlig enda. I verste falle er det fire uker til å vente. Men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner meg så godt igjen i det du skriver;) Jeg har selv også begynt å håpe på fødsel før termin.. Men det kommer nok aldri til å skje likevel:) Det er vel slik med de fleste, at når det nærmer seg, så håper man jo veldig på at ting skal skje snart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som er så fett med dette kontra Flax-lodd er jo at det ikke går an å bli skuffet!!!!! Småen kommer til sist uansett, og det blir helt fantastisk :D :D :D så får vi bare gå rundt å håpe og tolke tegn og bli utålmodige nå i ukene før. Vi vinner jo MILLIARD-gevinsten til sist uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg gijen her ja. Men jeg har hele 23 dager igjen til termin. Men ble innlagt forrige helg m sammentrekninger m 5 min mellomrom. Men det skjedde ikke noe mer. 4cm åpning ytre mormunn. Men indre er stengt. Etter dette har jeg sammentrekninger i tide og utide. Derfor håper jeg at lillebror kommer før termin. Orker ikke tanken på å gå m slike sammentrekninger i 3 uker til ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at toppgevinsten går inn til slutt. Men jeg hadde liksom tenkt at det skulle være I DAG, jeg da. Eller i går... He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det hørtes slitsomt ut... Får håpe du slipper særlig med overtid da i alle fall! *krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg så utrolig godt igjen!!!! Fødte førstemann på et blunk, akkurat 14 dager før termin, og både jeg og jordmor forventet at nr to iallfall ikke kom til å komme senere enn førstemann. Gjett hvem som var frustrert da nr to ikke kom før termin?????????? Trodde jeg skulle bli GAL av å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg er en av mange som kjenner seg igjen her. Har 18 dager igjen til termin og håper det skal skje noko hver natt. Men neida. Blei satt igang med første 10 dager over termin. Hadde en tøff fødsel som endet med keisersnitt og ønsker ikkje dette en gang til. Problemet er også litt hvem tar seg av storebror. Nå er svigerfar her så det hadde vært supert å få nå. Så er det noen dager vi forsåvidt står uten noen. Men fra helgen av så går det greit med venner og mine foreldre. 4 dager før termin kommer svigermor og veka etter det kommer svigerinnen min også. Er pyton å vente selv, og enda verre når du vet at alle andre også venter. Eg hadde også lyst til å fått poden ut slik at vi kunne fått litt tid sammen bare vi familien før besøket kom. Vi spurte svigermor tidlig om ho ville komme for da hadde vi noen til å være med eldstemann når vi er på sykehuset. Fikk intrykk av at hun ikke kunne og roet oss med det. Men da hun ville komme likevel så kunne vi ikke akkuratt si nei heller. Men kjenner eg blir litt stresset av tanken på besøk midt i fødsel jo nærmere det kommer. Mye klaging nå men måtte få det ut en plass. Så jeg får bare fortsette å håpe og håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 dager igjen til termin... Jeg er endelig glad for litt sommervarme, og hadde håpet jeg rakk et bad i havet før han kom :) Hehe... men nå er vel de sommerdagene over... Blir vel den hetebølgen etter han kommer sikkert! Så kan jeg ikke bade... KJIIIIIIIIIIIIIPT! hehe...

 

Men er spent, og gleder meg veldig! Åsså må jeg liksom av å til ta frem boka å lese når jeg får noen kraftige kynnere... Hva skjer liskom? Er det noe nå, hvor lenge varer det osv. Jeg merker det vel når det skjer :P I morgen er det jordmor besøk for meg, så da får jeg vel vite om han har festa seg kanskje? Han har snudd på seg de siste dagene, men håper hodet fortsatt peker nedover...

 

Lykke til augustmammaer :) Nå er vi snart i mnd vår <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...