Gå til innhold

Jeg er helt sjokkert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par jeg vet om har et barn sammen på 2.5 år. Men for en stund siden begynte mannen i dette forholdet å flørte med en kollega, og det har tydligvis utviklet seg til følelser.

Kvinnen i dette forholdet fant ut at hun måtte holde sine fiender nærmest så hun rotet like greit med "elskerinna" til mannen sin, noe han ikke vet den dag i dag. Hun inviterer henne til sammenkomster og skriver masse meldinger med henne. Og nesten legger opp til at forholdet mellom mannen og kollegaen skal bli sterkere, selv om det ikke er det hun vil.

Forholdet deres er helt rævkjørt, men ingen av dem gjør det slutt. Istedet har de begynt å tilbringe tid sammen alle tre, der mannen og "elskerinna" flørter og tafser åpenlyst foran kvinnen. Hun føler at de ikke har noe respekt, men jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke drar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja snodig forhold, men det er hennes valg.

Skrevet

Kanskje hun ønsker at mann hennes skal ha ei elskerinne. Har selv blitt tilbud av tilligere vennine av meg å være elskerinne til mannen hennes. Hun sa at hun ville bli sexuelt opphisset av det og mann hennes var med på det. Det ble sennere bekreftet av hennes mann. Ikke at jeg ble med på det. Det var helt motbydlig og jeg mistet ei vennine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...