Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Et par jeg vet om har et barn sammen på 2.5 år. Men for en stund siden begynte mannen i dette forholdet å flørte med en kollega, og det har tydligvis utviklet seg til følelser. Kvinnen i dette forholdet fant ut at hun måtte holde sine fiender nærmest så hun rotet like greit med "elskerinna" til mannen sin, noe han ikke vet den dag i dag. Hun inviterer henne til sammenkomster og skriver masse meldinger med henne. Og nesten legger opp til at forholdet mellom mannen og kollegaen skal bli sterkere, selv om det ikke er det hun vil. Forholdet deres er helt rævkjørt, men ingen av dem gjør det slutt. Istedet har de begynt å tilbringe tid sammen alle tre, der mannen og "elskerinna" flørter og tafser åpenlyst foran kvinnen. Hun føler at de ikke har noe respekt, men jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke drar!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Ja snodig forhold, men det er hennes valg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Kanskje hun ønsker at mann hennes skal ha ei elskerinne. Har selv blitt tilbud av tilligere vennine av meg å være elskerinne til mannen hennes. Hun sa at hun ville bli sexuelt opphisset av det og mann hennes var med på det. Det ble sennere bekreftet av hennes mann. Ikke at jeg ble med på det. Det var helt motbydlig og jeg mistet ei vennine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå