Gå til innhold

Mannen min med en annen kvinne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har et merkelig problem...

Mannen min og jeg var for en tid siden med på et såkalt partnerbytte, vi hadde sex med et annet par, men alle var i samme seng. Mens jeg hadde sex med mannen til en venninne kunne jeg se på at mannen min hadde sex med henne.

Problemet nå er at jeg ikke klarer å få bildene ut av hodet, jeg blir så utrolig kåt av å tenke på det og se for meg mannen min slikke henne, nyte henne, kose med brystene hennes. Jeg har kun fantasier om han med andre damer og helst henne. Det er umulig for meg å få orgasme uten å se for meg de to holde på.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme forbi dette! Jeg har utrolig lyst til å se han i intime situasjoner med andre kvinner igjen, men er redd for at det skal gå for langt og at han utnytter det for å kunne ligge med andre når han ønsker det...?

Jeg angrer IKKE på episoden, den har gitt meg mange fantastiske orgasmer i ettertid, men jeg ønsker meg andre fantasier en kun denne.

Noen med erfaringer? Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da setter du jo bare som krav at han KUN kan ha sex med andre damer når DU er til stede! Så gjør du det klart at du anser alt annet for utroskap, og at det ikke er greit om han har sex med andre uten deg.

Skrevet

Takk skal du ha, sukk... Jeg synes ikke det er morsomt, bare slitsomt...

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet. De fleste har faste fantasier når de onanerer. Ingenting galt med det.

Skrevet

Men problemet er jo egentlig at jeg ikke ønsker å ha disse bildene i hodet og fantasier om dette... Vil bare være normal igjen! Og jeg trenger ikke å ha en mann som driver og ligger med andre kvinner for å tilfredsstille MIN fantasi...

Han tenker lite på episoden i ettertid og har ingen behov for å gjøre det igjen.

Skrevet

Da har du den fantasien du har, og så tar du tiden til hjelp- etterhvert mister den nok sin interesse.

Det er forøvrig helt normalt å ha fantasier om både det ene og det andre mens man har sex, uten at det er noe galti det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...