Ksenia & Anjem Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 http://www.stormberg.no/no/Produkter/Barn/Barn1_7/Parkdresser/Klyve-vattert-parkdress/ denne f.eks? Håper noen skal fortelle meg at den er bra og at jeg har gjort et kupp
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Var innlegg her tidligere i uka om Stormberg-dresser,men ser ikke ut til at mange har erfaring med dem. Jeg har bestilt den Trylle bevernylondressen til min gutt,men fikk ikke tid å hente den på posten idag,så vet ikke hvordan den er. Håper jeg blir fornøyd Håper du blir fornøyd med ditt kjøp
Ksenia & Anjem Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2010 Ja tusen takk krysser fingrene for deg ogdå..de var jo billige
Ella & gull med smilehull Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Vi hadde både høstdress og vinterdress fra Stormberg. Veldig fornøyd med begge. Gutten var varm og tørr hele vinteren
Vipsenmamma Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Vi har hatt vinterdress fra Stormberg to vintre - og de har vært kjempegode.
jordbærsjokolade Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har kjøpt den som heter Istapp i år. Den var litt tung, men stoffet var likevel veldig mykt. Ser for meg at det ikke "stivner" når det blir veldig kaldt og at barna kan bevege seg godt i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå