Gå til innhold

Få et 4. barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har 4 barn?Stor forskjell fra 3 til 4 barn.Alltid ønsket meg 3 barn og har fått det og!Men litt lyst på 4 mann og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er gravid med nr 4 nå og gleder oss kjempe masse :) vet jo ikke hvordan det blir enda, men tror nok det vil gå helt fint :) men vi må jo ha større bil da ;)

Skrevet

ja da må det jo større bil til..mannen min jobbber offshore, men tenker som så at så mye mere stress kan det ikke bli med en 4 mann.dessuten så er mannen min hjenme de 3-4 første månedene p.ga. av pappaperm, fedrekvote.

Skrevet

Sett i gang:-)... Er ikke så stor forskjell fra 3 til 4 barn. Men alt ¨blir jo dyrere mtp reiser, bil etc etc. Uansett så er det koselig med barn. JEg lurer på om vi skal gå fra 4 til 5 barnet!? Men det er ennda ikke avklart. USikker i grunnen.

Skrevet

ja en må jo faktisk tenke på at at barn koster masse peng, tenker litt sånn at tenk hvis jeg ikke har energio til det 4 barnet, er jo til tider hektisk med 3 barn.men føler at det er flere positive enn negative ting!!ellers hadde jeg jo ikke tenkt på et 4 barn.Men usikert om jeg får med maen på en 4 mann.må finne en masse fordeler..

Skrevet

Forskjellen er liten fra 3 til 4.

Spørrs jo litt hvor store dine eldste er da, men mine er såpass store at de skal kjøres hit og dit og fritidsaktiviteter og slikt, og da må minstejenta henge med på slep ;)

Men hun er veldig fleksibel og lett å ha med å gjøre, tror det er fordi hun er så vant til å være med på alt mulig.

Til tider er det hektisk, med lekser (hater de der leksene) middagslaging, jobb, husarbeid og fritidsaktiviteter. (men dette vet du jo fra før)

Vi hadde allerede 7 seter da vi fikk nr 4, så det var intet problem.

Er litt sårt for min bilintereserte mann hehe, er jo så lite biler å velge mellom når en må ha 7 seter, og så dyre i forhold til vanlige biler.

Penger er jo en ting også. Unger koster skjorta. Ikke så mye mens de er små, men mine to eldste som er 9 og 12 begynner å koste litt.

Vi lever på en og halv arbeider lønn, det går rundt på ett vis ;) Er jo litt hva en gjør det til også. Vi prioriterer barna fremfor oppussing av hus f.eks. Så vi har gammelt kjøkken og gammelt bad, men men.

Vi har iallefall aldri angret på å få 4 :)

Skrevet

takk for at du svarte på innlegg:)hu eldste er 6, mellomste er 3 og minste er 1 år i sept.ja barna koster jo ikke så mye mens de er små, men blir jo bare dyrere til eldre de blir!Vihar også 7 seter, en touran men er trangt i den med 3 barn syns jeg.men er jo jysla kjekt med barn:)men skal jo selfølgelig følges opp også.Men de trenger jo ikke gå på så mange fritidsaktiviteter hellår..

Skrevet

hvor gamle er barna dine?

Skrevet

..bare et stalltips; bytt inn Touran mot Sharan! Såå mye større! <3

Skrevet

Mine barn er 12, 9, 5 og 1,5 år.

Det er de to eldste som er mest "jobb" egentlig. Er så mye mer å følge opp. Men fysisk er de jo lettere når de er så store da.

Hver alder hver sin sjarm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...