Gå til innhold

Søskenmoderasjon i bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at man bare får søskenmoderasjon i bhg når begge barna har full plass?

Vi har fått redusert plassene til ungene nå, men ser på fakturaen som kom nå at det ikke er gitt søskenmoderasjon. Vi hadde 30% på andremann da de begge hadde fulle plasser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også 30% søskenmoderasjon når barna gikk i 80%. Dette fulgte selvsagt videre når de gikk opp til 100% plass.

Skrevet

Moderasjon skal du ha uansett....her er det 30 % på barn nr 2 og 50 % på barn nr 3.

Skrevet

Takk, da skal jeg høre med styrer når ungene er tilbake etter ferien :) Syns det var litt merkelig. Det står ingenting om at det forutsetter at man har full plass for å få moderasjon i informasjonen på hjemmesiden deres heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...