Gå til innhold

Flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har alltid ønsket meg 3 barn, har nå fått det!alderen er snart 11 måneder,3 år og 6 år.men nå som minsten er snart 1 år så syns jeg tanken på aldri mere få bay er trist.vet jo at det ikke er lenge de er babyer.Men nå tenker jeg som så at, er det så mye mere stress med 4 enn 3.Noen som vurderer et 4 barn?og de som har 4 barn, er det så mye mere stress med 4 barn enn 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 21 mnd mellom nummer 3 og nummer 4, da minste kom var eldste 7,5 og nest eldste 5 år gamle. Fjerde barnet var en urolig unge, kolikk, sov ikke rundt før hun var 15 mnd gammel. Hun var rett og slett en krevende baby, mer krevende enn alle de tre eldste..

Men likevel har det gått helt greit :)

Nå er minste 1,5 år og ungeflokken er en sann fryd, senest ved middagstider i dag gikk mannen min og jeg og smålo av de søte ungene våre som finner på så mye gøy.

Er selvfølgelig slitsom av og til, men stort sett ikke noe problem i det hele tatt, og ikke særlig mer slitsomt enn med 3.

Har aldri angret på at det ble en nummer fire her, er sikker på at de alle sammen skal gi oss masse glede herfra til evigheten, hehe.

Skrevet

ikke mer stress med 4 barn!

Skrevet

Vi har også 3 barn, og mannen min vil gjerne ha 4.....jeg var vel egentlig ferdig, men nå som yngste er 14 mnd har jeg begynt å tenke.....jeg vil gjerne ha nummer 4 tror jeg. Først skal jeg jobbe 1 år til tror jeg før det blir aktuelt med å prøve, og hvis det ikke skjer så er det ment at vi er en familie på 5 :-) Jeg har også tenkt mye på om det blir mye stress...nå har det endelig begynt å roe seg her. Her hadde første ungen kolikk og diverse annet...så med de 2 yngste tok vi en dag av gangen når de ble født, heldigvis fikk de aldri kolikk :-) lov å håpe at en evt. fjerdemann blir likedan.

Kjør på!!

Skrevet

Hvis du føler at du vil ha nok energi og økonomi til 4 barn så kjør på:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...