Snappie Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg er 5+6 på vei. Hadde sex i går kveld. Spottet litt i ettermiddag. Brunlig. Er det vanlig å spotte i løpet av graviditeten eller i 1.trimester? Kan ikke huske slikt fra forrige gang. Svar mottaes med stor takknemlighet
venter på Leander Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Hei;) jeg opplevde det samme som deg i uke 7. Spottet brunlig, ikke mye men nok til at jeg ble bekymret. Dette er mitt 3 svangerskap og har ikke opplevd dette tidligere. Reiste til legen og fikk sutret meg til en ultralyd. Der fikk vi se et lite bankende hjerte;) De fant ikke ut hvor "blødningen" kom fra, men er det brunlig tyder det på at det er "gammelt" blod. Jeg spottet i et par tre dager så ga det seg. Tror ikke du skal ble bekymret så lenge det ikke tiltar og du får smerter. Men skjønner at du blir bekymret. Men det går mest sannsynlig bra:)))
Snappie Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Ja det er jo urovekkende, men ikke nok til at jeg oppsøker lege enda... Takk for svar!
flypapir Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Er vanlig å spotte/blø litt etter sex når man er gravid. Slimhinnene er nemlig ekstra skjøre og man har jo i tillegg mer blod strømmende rundt..
Snappie Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2010 Tusen takk for svar. Det var det jeg håpet å høre... Ellers ingen smerter eller andre ubehag.
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Det høres ikke unormalt ut. Jeg har opplevd det flere ganger i mine svangerskap. Men oppsøk lege hvis du får blødning som du selv mener er unormal. Better safe than sorry =) Lykke til, går sikkert kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå