Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Det er så gale at jeg begynner å bli redd hva andre skal tenke og tro..Hun faller,dulter borti ting,velter,snubler osv hele dagen lang.Hun har blåmerker fra pannen (sikkert oppi hodet også) til nederst på bena rett ovenfor tærene.Bla 6!! på ryggen.. Jeg er så lei av at hun alltid slår seg og får vondt:( Jeg vet ikke helt hva det er med henne,men hun er uoppmerksom,klønete og vågal og det virker som hun aldri lærer konsekvenser av det å være uforsiktig. Men man mistenker at hun har adhd,og kanskje det er med på å gjøre henne slik?Hun er 4,5 år..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 ja! hun er bare 2 1/2 og har alltid oppskrubbet kne eller blaamerke eller noe annet. Hun klarte aa skade seg med et dypt kutt pa en sofapute!!! en sofapute! paa mandag. hun hadde tatt av seg trusen og hoppet litt i putene foer jeg skulle til aa ta de av og stoevsuge de over og under... hun landet med bare rompen rett oppaa glidelaasen og begynte aa bloe og greier. Vi loep til legen som sendte oss videre til sykehuset, som sendte oss videre til et barnesykehuset..det skal sies at hun var i topp form og viste ikke til aa vaere skadet eller ha det vondt. det endte opp med aa maatte overnatte siden hun trengte aa bli sydd og de var redd lukkemuskelen var skadet. hun maatte i narkose og overvaakes til morgenen etter. Jeg faar bare passe paa henne som en hauk etter dette siste. Det sakl jo teoretisk sett ikke vaere mulig.. aa skade seg alvorlig paa en sofapute.. what is to come?
mai mammaen til to Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 kanskje du skal vurdere å ta henne med på synstest? kanskje det kan være noe med synet???da snubler de og dulter borti ting.... min 4 åring er også fæl til å snuble osv. men hun er ikke så ille som din. er noen blåmerker på leggen og kneet...
___ Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Min 5-åring har også masse blåmerker. Hun er ikke klønete, bare tøff og en liten smule distree. Jeg synes det er flott at hun våger åprøve ting selv om hun vet at hun kan komme til å slå seg.
___ Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Hun er foresten veldig glad i leger. Det er jo de som kan sy henne sammen igjen når hun "har fått blod".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå