Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg bor i Iran med en flott mann, her har jeg bodd i 6 år. Mannen min jobber mye og vi har ikke hatt sex mer en 3 ganger de siste 4 årene. Han er snill men han later til å ikke bry seg nevneverdig om meg som person. Han har ganske god råd men barnet vårt og jeg har det ganske kommelig da jeg lever på oppsparte middler og ikke har råd til barnepass. I år var jeg på sommerferie i Norge. Der traff jeg en gammel bekjent. Vi gjorde overhode ikke noe sammen som mannen min ikke kunne ha sett, men det tente en flamme i oss begge og det var så deilig å bli sett igjen. Jeg ønsker jo at mannen min skal ha kontakt med barnet sitt, men pga mange reisedøgn i året og mye kvelds og nattarbeid er han avhengig å ha meg i huset for å få sett sønnen sin, så å gå fra han er uaktuelt. Kanskje burde jeg funnet noe vann og kastet på flammen, men jeg er så utsultet på kjærlighet... vet jeg kommer til å få masse pepper nå, men skrevet er skrevet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Jeg synte så absolutt du bør gå videre i livet ditt og utforske nye muligheter, dette virker ikke som et sunt og godt forhold.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Familierådgiving, hvis det ikke funker vet du hva du bør gjøre for din og barnets del! Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Uff, hva i verden fikk deg til å flytte til Iran??? Skjønner problemet med at du vil at barnet skal ha kontakt med pappaen osv, men det er nesten så jeg ville ha vurdert å flyttet. Stygt å si det, men man kan bli deprimert og det som verre er av å gå å ha det slik som du har det. Det verste med alt dette er at jeg støtter deg i å være utro. Aner ikke hvorfor, men jeg gjør det så jeg tror det er lurt å signere med anonym :$
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå