Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Den er for min egen del, for å minne meg selv på hva som er viktig i livet og hvordan jeg kan utvikle meg til å bli en enda bedre person. Men en blogg er jo offfentlige greier, så da kan jeg jo likeså godt reklamere litt for den. Kanskje er det noen andre også som synes den er ok å lese. http://hjelpmegselv.blogg.no/ God lesning, hilsen ydmyk Har dere feks forslag til tema, så tips meg gjerne!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Har ikke tid til å lese gjnnom alt men det lille jeg fikk med meg syntes jeg var bra =)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Ble litt rotete og et ork å begynne å lese.Rydd opp litt på siden så er den sikkert bra.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 oh, beklager. Har du tips? Jeg er ganske fersk på dette. HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Er ikke noe ekspert på dtte jeg heller altså. Men det er noe med layouten som gjør at det blir drygt å lese. Kjenner du ingen som driver med slikt da? Det du skriver er jo veldig bra ofte er det bare små grep som skal til. Kanskje mer farver hlyere bidekvalitet ol Lykke til! Den er bra altså
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Tusen takk. Jeg kan prøve å endre på fargene. Kanskje det hjelper litt. HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 Jeg liker den allerede:) (Har sittet å lest før du la den ut her:P) Men, jo, kanskje noe med layouten (Eller, designet heter det vel? )
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #9 Skrevet 24. juli 2010 du som har tatt alle bildene? -fiiine alle sammen
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #10 Skrevet 25. juli 2010 Takk og takk. Ja, jeg har tatt alle bildene. Er designet noe bedre nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå