Gå til innhold

Hvem er Tone Damli?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åberge.

Hun var vel ei som var middels bra i Idol for noen år tilbake og nå er hun kjendis fordi hun ser bra ut og gir ut anonyme, middelmådige plater.

Skulle gitt mye for å bytte ut mine åreknute-ben med hennes. Ja, og så er hun sammen med Aksel Hennie (er det rett?).

Skrevet

Takk for svar. Jeg må nok begynne å følge med litt mer i popkulturens verden.

Skrevet

Hun er vel mere kjendt for og være pen og ha kjendis kjærester enn musikken hun gir ut, den er ikke noe og rope hurra for...

Skrevet

synes det er rart og ikke vite hvem hun er

Skrevet

Jeg synes hun er pen og har kjempefin musikk, men kan ikke fordra oppførselen hennes.

Skrevet

Hva er galt med oppførselen hennes? Jeg synes hun er pen, talentfull og sjarmerende. Har ikke merket meg noe negativt med oppførselen hennes...

Skrevet

Jo, hun har teit oppførsel.

Skrevet

Helt konkret, hva er det som er teit med oppførselen hennes? Det er lite saklig å si at den er teit men ikke komme med underbyggende fakta.

Skrevet

Det var jeg som skrev at jeg ikke likte oppførselen hennes.

(men ikke jeg som skrev at hun er teit)

Jeg kan egentlig ikke sette fingeren på hva det er, jeg liker henne bare rett og slett ikke.

Men for all del, hun er kjempepen og jeg hører mye på musikken hennes :)

Skrevet

Måten hun har tunga på når hun synger.

Jævla TEIT!

Skrevet

HI du er ikke alene, jeg visste ikke noe om henne før den tråden dukka opp med at hun står som en ku for å bli like lav som typen sin.

Så så jeg en liten filmsnutt på samme side som linken tok meg, og da fikk jeg inntrykk av at hun var sammen med denne ressigøren, men det er hun jo tydeligvis ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...