Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 hva synes dere om å ta ET glass vin for å starte fødtselen.. er 8 dager over tida og kjenne ingenting.. har prøvd masse kjerringråd uten hell, og nå bynner jeg å bli litt desperat.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Jeg hadde gjort det, og hadde det ikke fungert hadde jeg forlangt å bli satt i gang. 8 dager er min max overtid.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Takk! førr støtten! her jeg bor sett de ingen igang før dag 12, uansett hvor mye man klager og krever... Aaarg!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Føler med deg! Lykke til med fødselen, forresten. Jeg var selv født 3,5 uke på overtid, ble da tatt med keisersnitt. Mamma hadde det helt greit, men jeg var STOR. Sånn var det på slutten av 70 tallet, huff og huff.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Jeg gjorde det etter slimproppen var gått. Fødte noen dager etterpå! Lykke til. Hilsen nybakt mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå