Gå til innhold

greit å drikke vin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om å ta ET glass vin for å starte fødtselen.. er 8 dager over tida og kjenne ingenting.. har prøvd masse kjerringråd uten hell, og nå bynner jeg å bli litt desperat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort det, og hadde det ikke fungert hadde jeg forlangt å bli satt i gang. 8 dager er min max overtid.

Skrevet

Takk! førr støtten! her jeg bor sett de ingen igang før dag 12, uansett hvor mye man klager og krever... Aaarg!!!

 

Skrevet

Føler med deg!

Lykke til med fødselen, forresten. Jeg var selv født 3,5 uke på overtid, ble da tatt med keisersnitt. Mamma hadde det helt greit, men jeg var STOR. Sånn var det på slutten av 70 tallet, huff og huff.

Skrevet

Jeg gjorde det etter slimproppen var gått. Fødte noen dager etterpå! Lykke til. Hilsen nybakt mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...