Gjest Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Vi inviterer barn av våre venner på alder med sønnen vår. Alle guttene på hans alder i gata vår, og alle guttene på avdelingen i bhg. som er født samme år som han.
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Svarer her også, jeg VI inviterte alle kompisene utenom barnahagen, samt de han ønsket fra avdelingen sin, så det ble en blanding av gutter og jenter. Leverte selvsagt ut invitasjonene privat. Ikke noe gøy å ikke være bedt!
winneboo Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Alle på avdelingen hun går på+ et par tre venner hun har fra andre byer.
___ Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Alle fra avdelingen i barnehagen. Andre venner kom sammen med sine foreldre i fammiliebursdagen.
Ksenia & Anjem Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Vet dere fullt navn og adresse på barna? Mini begynner på skolen i august og fyller 6 år like etter skolestart..får man lister med navn og adresse på barna som går i klassen hans?
kitty litter Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Vi har fått de listene alt vi Novaleah. Fikk de i juni da vi var på informasjonsmøte på skolen..
Ksenia & Anjem Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 ok det fikk ikke vi på info møtet..de hadde ikke bestemt klassene helt enda..
Vipsenmamma Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 Vi inviterte hele avd. i bhg. Hun fyller 6 år litt før skolen starter og vi kjenner ingen hun skal begynne i klasse med. Fikk ingen lister med navn og adresser da vi var på infomøte i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå