Gå til innhold

positiv el-test torsdag og fredag, negativ i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hatt sex onsdag, torsdag og fredag. bør jeg ha i dag og morgen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da holder det sikkert.. men du kan jo ha det om du ønsker å forsikre deg;) jeg hadde positiv EL test igår og idag.. sterkest idag.. hadde sex onsdag, torsdag og igår kveld.. idag drikkes samboeren ut så blir ikke idag.. så vi tar en runde imorgen også:)

Skrevet

ble en runde i går kveld og hehe:) så da har jeg hatt positiv torsdag og fredag, negativ lørdag. hatt oss onsdag, torsdag, fredag og lørdag.

reiser til svigers i dag og dert føler jeg ikke for å ha meg hehe.

første mnd med el tester men har ingen følelse av at det kommer til å sitte nå heller. blir vel bare sånn etter ett år med prøving:(

Skrevet

venter bare på at han skal komme seg hjem så vi kan ta en runde jeg nå:) håper det klaffer for deg denne mnd!!! kanskje det funker med EL-testing. dette er min første pp denne gangen. ble gravid på første pp med snuppa vår, så får se hvordan det går nå.. men vi er en ganske fruktbar familie. har et vennepar som sleit leeeeenge... og hver gang de ble gravide mistet de.. tror de mistet 6ganger eller mer.. men i juni i år fikk de en vakker prinsesse:) får så vondt av så mange her inne.. det er så synd at det skal være så mange som virkelig ønsker å få barn som sliter.. mens mange som ikke ønsker det/ ikke egner seg får uten problemer! sender litt *klaffestøv*..... masse lykke til.. hadde vært koselig om vi kunne hoppe over på 1 trimester sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...