Gå til innhold

Passelig antall barn i 4-årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 15 barn vi "bør" invitere, men er redd det blir for mange. Lurer på å dele opp i to feiringer for å få det mest mulig vellykket. Hva syns dere? 15 for mange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg i alle fall satset alt på å få vært ute, men jeg vil vel si sånn generelt at alt over 10 er selvmord, altså ;)

Skrevet

Vi skal være i et stort lokale, så vi har ubegrenset plass, men tenker på hva som er morro for gutten vår. Kanskje han har det bedre med færre gjester, slik at han får lekt med alle, uten at det danner seg grupperinger.

Skrevet

Ber 15 stk hvert år(alle på avdelingen) men det er alltid som melder avbud så vi ender som regel opp med å være 10-12 stk. Ikke noe problem det :) bor i leilighet(90kvm) så har ikke så mye plass, men vesla er heldig og har et veldig stort rom. Så da spiser vi i stuen(har satt opp langbord) og så leker de på rommet hennes.

Skrevet

VI hadde 9 stk, inkl gutten vår, og det var veldig nok (selv om vi var ute). Han fikk vel ikke lekt med alle, såvidt jeg fikk med meg, og det holder med såpass når man skal samle dem til mat, leker, etc.

Men, for all del, det kommer jo helt an på hvordan man legger det opp. Moro blir det sikkert uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...