Gjest Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Har 15 barn vi "bør" invitere, men er redd det blir for mange. Lurer på å dele opp i to feiringer for å få det mest mulig vellykket. Hva syns dere? 15 for mange?
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Da hadde jeg i alle fall satset alt på å få vært ute, men jeg vil vel si sånn generelt at alt over 10 er selvmord, altså
Gjest Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Vi skal være i et stort lokale, så vi har ubegrenset plass, men tenker på hva som er morro for gutten vår. Kanskje han har det bedre med færre gjester, slik at han får lekt med alle, uten at det danner seg grupperinger.
winneboo Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Ber 15 stk hvert år(alle på avdelingen) men det er alltid som melder avbud så vi ender som regel opp med å være 10-12 stk. Ikke noe problem det bor i leilighet(90kvm) så har ikke så mye plass, men vesla er heldig og har et veldig stort rom. Så da spiser vi i stuen(har satt opp langbord) og så leker de på rommet hennes.
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 VI hadde 9 stk, inkl gutten vår, og det var veldig nok (selv om vi var ute). Han fikk vel ikke lekt med alle, såvidt jeg fikk med meg, og det holder med såpass når man skal samle dem til mat, leker, etc. Men, for all del, det kommer jo helt an på hvordan man legger det opp. Moro blir det sikkert uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå