Gå til innhold

Uiv, eggløsning eller festeblødning.. Hmmmf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger litt hjelp her. I mai hadde jeg en syklus på 44 dager, i juni på 27 dager og nå er jeg på dag 28 i denne. For 5 dager siden hadde jeg veeldig vondt i magen og tenkte at d var el. Dagen etter kom d tykt hvitt slim. Hadde enda vondt i magen. Så dagen etter var det blankt slim og dagen etter og. Mye mer enn vanlig. Altså en veldig sen eggløsning. Har hatt sykluser på ca 30 dager før. Har tisset veeldig ofte i det siste. Og tror det er uiv. Når jeg tisset kom d lyysrosa slim på papiret så si hver gang den dagen. Men dagen etter var d borte. Det jeg lurer på er om jeg kan være gravid og at d var festeblødning? Å at derfor slår ikke testen ut enda. Eller om jeg blør pga uiv? Men er det mulig med festeblødning 4 dager etter el? Eller er blodet pga at man er ekstra fruktbar? Kan være jeg har hatt. El tidligere men siden jeg hadde såppass vondt nå så tenkte jeg den sikkert var nå. Er 5 dager siden smertene begynte og har d enda. Er d mulig for legen å sjekke hcg i blod lr urin allerede nå? Redd jeg får antibiotika hvis jrg har uiv og så er gravid..har masse gravid sympt men det føler jeg at jeg har hver mnd. Flott om noen kunne svart. Skal ned på legevakta etter jobb itilfrlle det er blærebetennelse som min mor tror

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes..

Man får ikke rosa slim ved uvi, slim kommer fra skjeden og uvi er i urinrøret. Blod i urinen kan komme ved uvi.

Rosa slim kan være både EL og festeblødning, skjønt festeblødning er veldig sjelden.

Man har ikke hcg i blodet før egget er godt festet i livmorveggen.

Lever urinprøve og se om det er uvi. Er det det, så er det bare å si at du mistenker graviditet. Finnes antibiotika som gravide fint kan bruke.

Skrevet

Rosa slim ved eggløsning er ikke uvanlig, tror ikke det er en graviditet. Holder også en knapp på uvi. Lykke til!

Skrevet

Hmm var å testa meg for UIV, og den var positiv, men kun en begynnende UIV, så blodet (lyserosa slimet) er ikke pga det iallefall. Har kun hatt en syklus på 44 dager..resten på ca 30 eller no, så kan jo stemme med at det kunne vært festeblødning, ettersom jeg hadde myye mer slim enn vanlig, og pleier kun å ha el smerter en dag, men nå har de vart i 5-6 dager...

får krysse fingrene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...