Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Fikk mms-melding fra min 14-årige bonusdatter da hun var på sydentur med moren sin, der hun stolt viste fram sin nye tatovering. "Så fin den var!" sa jeg, og trodde bestemt det var en fake blekk-tatovering, slik de fleste ungdommer kommer hjem med etter sydenturer. I går kom hun hit, og jeg så plasterlappene på ankelen hennes. Det viser seg altså at tatoveringen er ekte, og tatt med mors velsignelse. To kullsorte delfiner mot den lyse, fine huden hennes. Jeg visste ærlig talt ikke hva jeg skulle si, sa bare at jeg håpte hun ikke angret når hun blir eldre. Hva ville dere sagt?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Hadde ikke sagt noe så lenge mora har gitt sitt samtykke til at ho fikk ta tatovering.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Gjort er gjort og spist er spist... Og som stemor har du dessverre ikke noe annet å gjøre enn å svelge enda en kamel.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Ville ikke sagt noe, er jo ikke morens hennes og uansett hva jeg hadde sagt hadde det ikke endret det faktum at tatoveringen er der. Hadde allikevel tenk - "herregud, den kommer hun garantert til å angre over om noen år". Den høres forferdelig stygg ut.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Hadde vel ikke kunne sagt så mye siden mor har gitt henne lov. Men jeg hadde nok tenkt mitt. Å så hadde jeg nok sjekket henne for hepatitt og andre sykdommer man kan få. Tyrkia er nok ikke plassen jeg ville tatt en tatovering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå