Gå til innhold

Drittdag!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ca 6+2 uker på vei, har også nylig flyttet inn sammen med kjæresten min. Kjenner ikke så mange her, og føler meg fryktelig ensom. Gråter mye og føler at alt er dritt.. skal også begynne i ny jobb snart, formen er heller laber, spyr og er mye kvalm, har null energi og føler meg totalt nedkjørt.

Føler at sambo ikke skjønner så mye, "jeg skal være glad for at jeg er gravid, ny jobb bla bla bla.........."Det skulle vært han som var gravid og i dårlig form på en ny plass.. Føler også at det blir mye vanskeligere å bli kjent med folk nå når jeg er gravid og formen suger. HAr ikke lyst til å dra på besøk til noen.

Skikkelig syteinnlegg, men føler meg ganske rævva...

Graviditeten var heller ikke planlagt.. men vil jo ikke ta abort heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så det er sagt, jeg har også en drittdag. Tror og håper den blir bedre i morgen!

Skrevet

sender deg trøsteklem! Det er ikke lett å være i en slik situasjon, å være gravid er sårbart nok. Han er mann og mange menn eier ikke den empatien man så gjærne ønsker at dem skulle sitte inne med. Sett deg ned å forklar han hva du føler, det er en stor omveltning å både få en ny boplass, jobb og ikke minst snart en forøkning i familien. Jeg sender deg på ny en trøste klem. du ar lov til å være sinna og fortvila! men fortell han hvordan du føler deg.

Skrevet

hi.

takk for svar, ja jeg føler at livet er snudd opp ned på hodet.. sitter her alene og alt er helt svart. er fint vær ute, men jeg har ingenting å gjøre ute.. er spyklein og sliten. han drar ut til kompiser, skal ut å drikke ikveld også, for jeg er jo gravid for da kan ikke jeg være med. IDIOT!!!!!!!!!

huff.. er ikke meninga å øse ut all dritten min, men jeg er nesten på bristepunktet føles det ut som..

Skrevet

Så han lar deg være hjemme? Du er nettopp flyttet til en anne plass og du har ingen venner og i tillegg er du GRAVID!!! Nei det kan du banne på at jeg ikke hadde funnet meg i ivertfall!!!

Er han ute hver helg eller er det noe spesiellt som skjer i kveld? Jeg syns at han kan ta hensyn til deg. Han kan i det minste ta deg med. Det går an og gå på fest uten og drikke. Men er han uten hver eneste helg så bør du be han om begynne og prioritere anderledes. Han skal snart bli far og han bør faktisk ta hensyn til deg. Greit nok at han går ut en gang i blandt. Men syns allikevel at han kan ta hensyn til deg nå som du ikke kjenner noen.

Men det lysner nok snart, du blir sikkert kjendt med noen når du begynner i ny jobb;) Eller hva med og presantere deg for naboene? Si feks at du nettopp har flyttet hit og at du ikke kjener så mange ennda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...