Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Men er usikker på om jeg skal drikke vin. Jeg mener ingenting viser til at jeg har blitt gravid foruten at mensen ikke har meldt seg. Jeg skulle hatt den for over ei uke siden. Så nå lurer jeg på om jeg burde kose meg med vin i kveld.
Lilleleen Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Gjør som jeg gjorde for litt over ett år siden. Gå på apoteket å kjøp deg en test, ta testen før du drar på fest. Da vet du om du skal drikke vin eller ikke ;o)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Alle testene jeg har tatt er negativ. Så føler at jeg kan gjøre dette med god samvittighet. Men likevell har jeg ikke fullt så god samvittighet alikavell.
Lilleleen Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Ta en test til i dag og er den negativ, så kan du ta deg en fest med god samvittighet )
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre. Må ned å handle en test da:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Å herregud, du er ikke gravid. Hvor mange tester skal du ta? Drikk vin og kos deg, du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå