Gå til innhold

Har du sære standpuntker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg flere ting jeg er for som mange synes er sært:

- Alle burde faste en gang i blant. Ikke fordi jeg er religiøs, men fordi man i dagens overflodsamfunn har godt av å lære seg å klare seg med mindre. Det er en god åndelig øvelse.

- Jeg synes en Skandinavis union hadde vært mye bedre enn EU. Til nøds kan vi la Finland bli med hvis de har lyst.

- Sminke er egentlig en annen utgave av hijab. Et slags slør kvinner bruker for å skjule sitt egentlige utseende i strevet etter å etterkomme samfunnets strenge krav til det å være kvinne.

- Dataspill kan være lærerikt.

Flere som er sære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sammenligne sminke med hijab synes jeg var litt vel spenstig, men ellers synes jeg ikke standpunktene dine er så sære.

Mange synes nok jeg er sær fordi jeg synes fødsel og amming er totalt unaturlig FOR MEG. Jeg synes begge deler er tilnærmet frastøtende, men har tvunget meg selv gjennom begge deler 2 ganger da.

Skrevet

Jeg forstår godt at du synes fødsel og amming er litt unaturlig. Moderne mennesker lever jo liv som er ganske fjerne fra vår "natur som pattedyr" ;)

Skrevet

Jeg synes at folk som skal bli foreldre bør ha obligatoriske foreldrekurs. Veldig mange som ikke skulle ha hatt barn, som har det.

Skrevet

Det er egentlig ikke så dumt, særlig i våre dager hvor vi lever ganske isolert familie for familie og vi får mindre tilbakemeldninger på det vi gjør som foreldre enn før i tiden da man bodde flere generasjoner sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...