Gjest Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Har hørt om en metode der de flytter kroppsfett til brysteneistedenfor silikon eller saltvannsinlegg. Jeg har noen forutsetninger her: -Penger, de vokser ikke på trær og jeg har ikke for mangen av dem, hva er det rimeligste alternativet på langsiktig -Utseende, vil ha et naturlig utseende uten å se ut som plastisk fantastisk pupper for da står det ikke i stil til resten og jeg må fikse resten av kroppen og;-) Men det er jo et poeng at puppene holder seg der de skal være og ikke detter ned på knærne! -Følelse, jeg vil helst beholde følelsen i puppene. Amming er ikke et problem da jeg ikke skal ha flere barn, og dermed reiner jeg med jeg heller ikke skal amme
Rampongi Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Har ikke mange råd, bortsett fra: Du får det du betaler for. Ikke vurder behandlingssted kun etter økonomi, men etter hvem som er flinke på dette området. Om du ender opp med en "billig" lege, vil jeg tro det kan være enklere å ende opp med et billig resultat. Masse lykke til fine du!
LadyLuck & Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 kan få litt av mine pupper.. Så kanskje jeg kunne gått i "normale" butikker etter undertøy igjenn
lille mini til mamsen Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 hei hei Jeg tok silikon for 2 år siden. Her er min lille fortelling Jeg tok det nobel klinikken, der er de utrolig flinke og de følger godt opp. Jeg betalte 28000 ( ikke hver dag man drar kortet på en slik sum ) Oprasjonen gikk veldig fint, følte jeg var i de tryggeste hender. Men da jeg våknet hadde jeg smerter jeg ikke under noen. Hvis du har hatt skikkelig tannverk med dunkene ising så er det slik bare i puppene. Jeg fikk ikke lov til å løfte opp armene, max løfte 1 liter melk, ikke vaske håret selv på 2 uker, sove på kun på ryggen ( måtte støtte opp medmasse dyner rundt med så jeg ike kunne snu meg ), og ta masse piller. Var borte fra jobb i 2 uker ( får ikke sykemelding ) Måtte bruke bestemor bh ( uten spiler og god støtte) dag og natt i 4 uker og bare dag i 6 mnd. Mistet følelsen i begge brystvortene og det varte leeeeeeeeeeenge, kan ta opp til 1 år før det kommer tilbake, jeg sliter litt med den ene enda. Og etter 6 mnd er det etterkontroll. Utenom alt dette strevet og all smerten er jeg kjempe fornøyd. Endelig kan jeg kjøpe meg klær med utringning, kjøpe bikini i voksen avdelingen, og føle meg som ei på 25 som jeg da var. Gikk fra liten a cup til c cup. Jeg fikk mine inplantat lagt bak brystmusklaturen som gjør at du får den naturlige looken. Er ikke fint med 2 runde harde kuler. Men tenk nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøye etter. Dette er noe jeg har undersøkt nøye siden jeg var 16 år og gått mye frem og tilbake. Men angrer ikke i dag. Håper du fikk noe ut av det jeg har skrevet. Ikke ute etter å skremme deg, men det er desverre slik det er. Man mp lide for skjønnheten har jeg hørt, men det får da være grenser.
wirre;o) Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 ring fornebuklinikken og be om en time til gjennomgang. vurder deretter hva de sier og hva du selv ønsker. sjekk opp forsikringer og anbefalinger fra andre. det er et godt poeng å vite hva som dekkes dersom ting ikke skulle gå som det skal. jeg har iallefall sjekket godt opp og endte med fornebuklinikken. jeg ønsket også å flytte fett, men det anbefalte de ikke på meg. da kunne de ikke garantere for resultatet. men det var altså i mitt tilfelle. det er nå 4 mnd siden mitt inngrep og jeg har ikke hatt noe vondt. gode venner har lurt på hvorfor jeg ikke la inn mere silikon, men jeg og kirurgen snakket om det å ha "naturlige" pupper og at jeg ikke ville ha noe provoserende. det endte dermed med at jeg fylte ut den tomme huden og protesen ble også lagt under brystmuskelen for å slippe å få den "kanten". protesen er heller ikke rund, men mere dråpeformet. lykke til.
lille mini til mamsen Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 mener du at du ikke har hatt noe vondt?
wirre;o) Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 jeg har ikke hatt vondt i det hele tatt. holdt med paracet operasjonsdagen og dagen etter. og jeg har lagt det under brustmuskelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå