Gå til innhold

Dere som er et sted mellom 4 og 5 uker, symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føler dere dere? Jeg kjenner meg ikke så gravid som i tidligere svangerskap, pleier å bli ekstremt kvalm veldig tidlig. Denne gangen er det nesten bare korsryggsmerter, og positive tester som sier noe om at jeg er gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likedan og nå er jeg 6+1. Sitter forundret og venter på å bli kjempe dårlig, men nyter hver en dag :) Dette er nr 4 og jeg har av hvert kjønn tidligere så det har ikke noe med det å gjøre. Kanskje jeg får et drømme svangerskap den gangen her :)

Måtte formen din holde seg og lykke til videre :)

Skrevet

Jeg er 4+6 etter mine beregninger.

Min symtom er: litt ømme bryster, litt kvalmebøger, trøtt og svimmel av og til g mange positive tester av forskjellige merker.. :P

Da jeg ble gravid med førsta ble jeg syk med en gang og begynte og kaste opp.. Så kanskje dette blir litt bedre.. :)

Skrevet

Hei..

Jeg er i dag 6+1 og har hatt symptomer temmelig lenge, etter bare 3-4 uker var jeg så trøtt og slapp at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre, før i uke 5 hvor kvalmen kom for fullt, svimmelhet og hetetokter, da var det bare å holde seg hjemme...

Heldige dere som ikke merker noe..

Skrevet

Jeg er 4+5, men har lite symptomer i grunn. Hadde litt bekkensmerter og var litt uggen/kvalm et par dager, men nå må dette letes frem fra dypet om jeg skal kjenne noe. Nesten så man ønsker seg kvalme...men bare nesten!:)

Skrevet

Jeg er 5-6 uker på vei. I begynnelsen av svangerskapet følte jeg meg i ganske bra form, men var øm i brystene og hadde noe halsbrann.

Nå de siste 3-4 dagene så har jeg vært skikkelig kvalm, hatt vondt i kroppen og hodepine hver dag. Også noe smerter i magen på natta.

Føles nesten som jeg har omganssyken hver dag.

Skrevet

jeg har nesten ingen tegn til å være gravid. jeg er 6+1 i dag og har litt menssmerter innimellom og en slags kiling i magen og ned noen ganger, ellers så var jeg litt småkvalm i uke 5,

og uteblitt mens og 4 positive gravitester var jo et bra tegn :)

Skrevet

Hei, jeg er 5+3 i dag, og har trøtthet som det mest fremstredende symptomet.I tillegg må jeg ofte tisse, har ømme pupper og drømmer MYE rart!! Hehe... Kjenner også allerede BL, slet mye med det forrige svangerskap og er redd for at det kan bli enda verre nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...