Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg begynte på folsyre for 3 dager siden, og begynte å føle meg uvel igår. Idag har jeg vært kvalm, ikke kjempe mye, men nok til at det er ubehagelig. Har også dårlig mage nå ikveld. Jeg er ikke gravid, skal begynne med inseminasjoner neste måned, og har ikke samleie nå, så det er ingen sjans at det er det. Har heller ikke spist eller drukket noe utenfor normalen, så kan ikke tenke meg at det er noe jeg har fått i meg, bortsett fra denne folsyren da... Kan det være folsyren som gjør dette? I tilfelle, går det over, og evt.etter hvor lang tid?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Jeg tok folsyre i to måneder før jeg ble gravid og de første 5 mnd av graviditeten. Jeg ble veldig kvalm av de. Nevnte det for legen og han sa det var ganske vanlig, men at jeg burde ta dem likevel...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Jeg ble også veldig kvalm. Men med mindre du har kontroll på hva som inneholder folsyre og er sikker på at du får nok fra kostholdet bør du likevel ta dem for mange i Norge får ikke nok folsyre gjennom kostholdet.
The Bad Gal Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Jeg ble alltid kvalm(før jeg ble gravid, altså) om jeg tok de på tom mage eller tok for mye. Sjekk om det er folsyre i vitaminpillene dine(om du tar slike da), får du mer enn normal dose kan du lett bli kvalm. Også lurt å spise før du tar de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå