Gå til innhold

Våken? Hvorfor er du det da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg har jobbet med en logo, men nå er det god natt:-)

Sov godt:-)

Skrevet

Her og... Gruer meg til å legge meg... vet at føtter og armer etterhvert (når jeg holder på å sovne) kommer til å leve sitt eget liv.. de er varme, og skvetter, og har lett krampe.. videre har jeg enormt vondt i halebein og bekken, og lillegutt i magen protesterer uansett hvilken stilling jeg inntar..

Så sitter og kjeder meg jeg og.. Enn du?

Skrevet

får bare ikke sove dessverre;(

jeg har ei datter på 4 mnd som har mareritt ( tror jeg ) hun hylskriker plutselig i søvnet.. og da må mamma opp å trøste. hehe.

hvor langt er du på vei da? så spennende.. :D

Skrevet

Kraftige magesmerter ala mens kun 4 dager etter EL. Lei av å vente på IKM. Prøver å ikke kjenne etter symtomer noe som jeg har gjort alt for mange ganger før. Men dette er noe som jeg ikke har opplevd før. Lei av å være i prøveperioder. Vært det nå i snart 2 og et 1/2 år. Går det ikke nå så blir det snart utredning.

Skrevet

har vært på jobb (bartender) komi hjem 2.30 men får ikke sove. ble nok en kaffe for mye ja! lys våken! og mini pleier våkne i 6tiden.. jaja er forberedt på å være vpken hele natta da

Skrevet

Langt i fra edru!!!!!!!

Skrevet

Fordi dynen min er i tørketrommelen!

Skrevet

Fordi jeg er høygravid og vaaaaarm!

Skrevet

fordi jeg er bekymret for samboeren min som ikke har kommet hjem men som visstnok er på nach med en del 20 år gamle jenter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...