Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri og kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tror jeg får i meg noe søtt nesten hver dag, alt i fra kjeks til en sjokoladebit eller to.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i uka. Merker at jeg får veldig sug etter godteri i flere dager når jeg spiser litt av det, så jeg burde kanskje kutte ut helt men det er vanskelig:)

Skrevet

I mine gode perioder (som for tiden ikke er i overvekt, men tidligere har vært det) spiser jeg ingenting. Ikke en bolle, ikke en sjokoladebit, knapt nok yoghurt. I mine dårlige perioder (som forresten er nå) spiser jeg enorme mengder daglig, og jeg innbiller meg (psykisk) at jeg virkelig må gå til innkjøp av noe søtt. Stort sett har jeg ikke særlig lyst på heller, jeg bare gjør det automatisk. Da kan jeg spise alt fra et par biter lakris til 200 gram sjokolade, smågodt til 30 kroner og et skolebrød, sånn for å toppe det hele. Har jeg litt potetgull kan jeg stappe i meg det òg.

Skrevet

Kjenner meg igjen. Jeg har enkelte faser hvor det går i en sort eller to, og så kommer det selvfølgelig noe nytt på banen som gir merskak..tenker hver kveld at " imorra skal jeg unngå alt! ", men så skjer det igjen at suget kommer ...

:S

HI.

Skrevet

Nå som jeg driver og jobber med å gå ned i vekt, så er jeg striks med sånne ting. Kan spise litt i bursdager, men klarer å begrense meg. Når jeg ikke er i sånn modus, spiser jeg gjerne litt hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...