Gå til innhold

Ett stressendes å svært uromantiskt bryllup.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg viste ikke om att min kjole var så mye pes med.Noen skulle ha nesten 4000 kr for å fikse den til meg,men jeg fikk svigermor til å begynne men hun kjente ei som ville gjerne hjelpe som var skredder så hun skal fortsette uten å ta betalt.Håper da det da hun hadde sagt det.Jeg ble fortalt den kjolen var dumt sydd så man må ta av masse perler å pynt for å kunne sy den inn til meg.Tullet under ble fjernet,like greitt da jeg er feit nok som det er.Ellers ingen vet om jeg skal gifte meg,ikke tørr jeg si noe heller i tilfelle ubehgelige overraskelser.Venter til etterpå.

Ikke mangen gjester heller.10 stk selv om jeg ville hatt flere men ikke har man nok penger til lokale heller.Min kjære sier bryllupet skal ikke ruinere oss heller for vi fikk jo bare noen uker til å forberede oss på.Ikke har han fridd heller,skal jeg mase?Enda mere uromantiskt.Greitt han vet jeg vil gifte meg med han men drømmer om at han skal gå ned på kne.Er det så mye å be om da?Føler å synest alt er så stressendes for hver dag nå har vi vært her å der å enda har vi ikke kommet i mål.Bare håper noen vil lage en kake til oss,helst få en limo eller en annen bil,så dritflautt vist vi må kjøre i vår bil,men min kjære sier penger spart.Hvorfor er jeg så uheldig?Drømte om flere gjester,koldtbord å limo,overnatting på hotell å karaoke.Jeg uheldige meg får nok ikke en dans.Vil tro jeg vil falle mangen tårer etter dagen er over.Ikke har jeg noen venninder heller så ut kvelden før bryllupet går da derfor ikke heller.Lurer på om det finnes noen som er mere uheldig enn meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen og minnene blir slik du ønsker de skal være.

Du ser for deg ett senario som ikke virker oppløftene etter det jeg har lest. Du tar sorgene på forskudd. Det er sjelden bryllup går etter planen. Mange har opplevelser, som kan virke triste der og da men som en kan smile og le av i ettertid.

Jeg hadde ønsket meg ett prinsesse bryllup. Men tankene endret seg da jeg hørte prisen......over 100 000 kr + + +

Vi reiste utenlands. Med kun 4 gjester. Tok det litt på sparket ang spisested. Det ble mere romantisk enn det vi kunne ha forestillt oss :)

Roma var stedet og resturanten stillte med det beste da de hørte vi hadde giftet oss. Det betød lykke for dem at vi valgte de. Kelneren sang serronader og serverte det beste de hadde og laget en kjærlighetsdessert til mannen min og meg.

Men jeg kan nevne at jeg glemte brudebuketten hjemme i Norge, kaos på flyplassen og mye mer.....

Nå er det gått noen år, ja jeg elsker mannen min. Noen dager føler jeg at jeg kjenner han andre dager vet jeg ikke om jeg kjenner han i det hele tatt.....i gode og onde dager, i sykdom og i helse.....ja sykdom har vi hatt nok av.

Bryllupet ble aldri slik jeg drømmte eller ønsket, men vi prøvde å gjøre det beste ut av det vi kunne. Og i dag ville vi ikke hatt det anderledes. Bryllupet ble ett vårt!

Skrevet

Dagen og minnene blir slik du ønsker de skal være.

Du ser for deg ett senario som ikke virker oppløftene etter det jeg har lest. Du tar sorgene på forskudd. Det er sjelden bryllup går etter planen. Mange har opplevelser, som kan virke triste der og da men som en kan smile og le av i ettertid.

Jeg hadde ønsket meg ett prinsesse bryllup. Men tankene endret seg da jeg hørte prisen......over 100 000 kr + + +

Vi reiste utenlands. Med kun 4 gjester. Tok det litt på sparket ang spisested. Det ble mere romantisk enn det vi kunne ha forestillt oss :)

Roma var stedet og resturanten stillte med det beste da de hørte vi hadde giftet oss. Det betød lykke for dem at vi valgte de. Kelneren sang serronader og serverte det beste de hadde og laget en kjærlighetsdessert til mannen min og meg.

Men jeg kan nevne at jeg glemte brudebuketten hjemme i Norge, kaos på flyplassen og mye mer.....

Nå er det gått noen år, ja jeg elsker mannen min. Noen dager føler jeg at jeg kjenner han andre dager vet jeg ikke om jeg kjenner han i det hele tatt.....i gode og onde dager, i sykdom og i helse.....ja sykdom har vi hatt nok av.

Bryllupet ble aldri slik jeg drømmte eller ønsket, men vi prøvde å gjøre det beste ut av det vi kunne. Og i dag ville vi ikke hatt det anderledes. Bryllupet ble vårt!

Skrevet

Du kan jo utsette bryllupet til det passer bedre både fysisk og økonomisk. Man MÅ ikke ta det bare for å ta det. Så viktig er det ikke.

Det er en stor dag man skal oppleve en gang her i livet (mener jeg) og da skal det være slik man ønsker det! Selv giftet jeg meg nå helgen som var og det gikk supert!

Litt kostet det jo, det kommer man ikke unna. Men jeg syns ikke prisen vi må ut med alt i alt er så halveis gærn. Vi hadde 40 gjester +/- og betaler da for mat og drikke til gjestene snaue 1000-lappen pr hode. Dette var også på vikingegården så det var flotte omgivelser. Kjole til meg, min datter og forlover alt inkl kom på 13.300,- og da var det laget etter eget design! Vi valgte å kjøre vår egen bil, en "gammel" chevrolet suburban med banner over panseret og blomster foran. Vi hadde to trubadurer som spilte musikk også. Totalt for alt sammen ca 60.000,- og det er en fult overkommelig pris. Realistisk å spare til og veldig oppnåelig! Vi fikk jo litt penger i gaver også som selvsagt hjelper oss :)

Jeg ville heller valgt å vente jeg til saker og ting lå mer på plass. Det skal være en stor dag for dere begge som dere ser frem til og ønsker, ikke når du egentlig vet at ingenting skal gå slik du ønsker det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...