LadyLuck & Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 veldig vanskelig å stille denne diagnoses når de er så små.. mye motorikk som ikke er på plass enda. Men er du i tvil, stå på ditt og krev utredning..
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 hva slags "tics" er det snakk om? Man finner det fort ut om man holder en samtale med barnet. ( Han er jo stor nok til å kommunisere verbalt.) Man kan ta CT-scan og man kan feste elektroder til muskelgruppene på ansiktet å teste sammentrekningene samt hva de kommer av. Fks stress o.l Merkelig at legen ikke så på guttungen. Hva gjorde han da?
rosa og en blå Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2010 duste lege. han er nyutdannet eller fortsatt i lære.. men det er han vi hat som fastlege og han er barnelegen på helsestasjonen. (vet helsesøstrene ikke er fornøyd med han) han kiket på han i øynene.. - eg mener at han enten har dårlig syn eller så har han en lett form for tics.. blunker og styrer på med øyemusklaturen. spes når han ser på tv, vi leser bok, han er trøtt, eller om morgonen.. han lager rare ansiktsutrykk sikkert 5 ganger for dag.. ca har aldri telt.. legen sa at han kunne hendvise til sykehuset for å berolige MEG!! men da sa eg at legen skulle bare glemme at vi hadde komt.. for eg kommer pga synet til guttungen og vil jo at han skal få briller om det er det han trenger. IKKE fordi eg er ei bekymra mor som kommer i tide og utide!! er faktisk usikker på om han vart hendvist videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå