Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg vet ikke om jeg le eller gråte, men jeg er gravid med 14 år yngre gutt. Traff han på by for ca 9 mnd. siden. Han sa at han var 6 år eldre enn han er. Vi har siden vært i lag. Oppdaget for 3 dagen siden at jeg er gravid. Da jeg fortalte det til han kunne han fortelle at han var 23 år ikke 29 år som han hadde fortalt førte kvelden. At annet stemte hva han hadde fortalt. Han sa at vist han hadde rettet på alder så hadde jeg ikke villet hatt noe med han å gjøre. (Det har nok stemt.) Og han hadde løget om alder for at skulle ha sjanskje oss meg. Jeg slotte på alt han fortalte. Trudde at han var så gammel som han sa fordi han ser mye eldre ut enn er. Vet ikke hva jeg skal tru jeg er helt fortvilt. Det er mitt første barn jeg er gravid med. Kan ikke sjønne at noen kan være så barnslig at dem ikke oppgi rett alder. Føller meg flau. Jeg tenker på hva vil vennen min si når jeg skal fortell at jeg venter barn med en 23 års guttunge. Hva vil forelderen hannes si når han forteller at han skal bil pappa og mora til babyen er 14 år eldre enn han. Jeg forstår godt at noen på jobb har flirt å sagt jeg liker ung kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Men han på sin side hadde vel ikke regnet med at du skulle bli gravid... Så det er litt luring med eventyr på byn.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Men han på sin side hadde vel ikke regnet med at du skulle bli gravid... Så det er litt luring med eventyr på byn. Vell vi har jo vært ilag siden vi traff hverandre for ca 9 mnd. Han har også vært hjemme oss mine foreldre på besøk 7 ganger også oss mine søsken har han også vært med meg. Det så gjør at jeg ikke har helst på hannes forelder er at dem bor over 100 mill herfra. Han har hatt god tid å fortalt at han løy på alder.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Og hva er problemet? Alder er da bare et tall! Jesus..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Jaja..Alder er bare et tall og hvor stor er egentlig forskjellen fra 23 til 29 tydligvis ikke stor. Tror egentlig at litt av poenget er at han løy på alder...er kanskje der det stikker litt :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Unnskyld, ser ikke helt problemer her!! Det som er viktig her er vel om du bryr deg om denne "unge" mannen eller ikke. Hvor gammel han er er vel mindre betydningsfullt. Vil du ha barn med denne mannen som du har datet i månedsvis eller ikke??
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Vel kanskje jeg som overreagere for tiden. Blir lei meg å grine for den minste ting, og jeg er ikke slik til vanlig. Selvføglig hadde jeg satset alt på at blei oss to. Tok ikke noen forholdsregler om jeg glemte minipilleren og han vist det også. Jeg opplyste det til han før vi hadde sex ilag og han besytta seg ikke heller. Han ble kjempe glad da jeg fortalte at jeg skulle ha baby. Hadde spurt meg for ca 14 dager siden om jeg var gravid siden jeg hadde vont i brystene min.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Så rart, jeg svarte på dette innlegget, men svaret ble tydeligvis borte..... SKulle bare fortelle at en venninne av meg giftet seg med en mann på 22 da hun var 35. De har vært gift i 4 år nå, og har en sønn på snart 3 år. Ja, det er uvanlig, men rarere ting har skjedd :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 Svaret ble ikke borte, det er to tråder! HI postet to like tråder. Jeg begynte å svare på den ene, og like etter var det en som svarte på den andre. Så nå har vi det gående.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Beklager men jeg har sent det 2 ganger hadde nettverk problemmer å trude ikke at det ble sent første gang.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #11 Skrevet 23. juli 2010 Er dere forelska? Har dere det bra sammen? Vil du ha barnet? I så fall, finn fram til sangen Diana av Paul Anka og la deg rive med. Det ordner seg vet du
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #12 Skrevet 23. juli 2010 Tallet har jo ikke så mye å si, og folk klarer å komme med upassende kommentarer selv om det ikke er noe opplagt å kommentere . Men jeg ville vært skeptisk til å fortsette å treffe en som hadde løyet om noe så banalt i såpass lang tid jeg da...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #13 Skrevet 23. juli 2010 Har du virkelig vært sammen med ham i 9mnd og trodd han var 29 år hele tida? Har du ikke sett bankkortet hans eller personnr i løpet av denne tida?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå