Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg vet ikke om jeg le eller gråte, men jeg er gravid med 14 år yngre gutt. Traff han på by for ca 9 mnd. siden. Han sa at han var 6 år eldre enn han er. Vi har siden vært i lag. Oppdaget for 3 dagen siden at jeg er gravid. Da jeg fortalte det til han kunne han fortelle at han var 23 år ikke 29 år som han hadde fortalt førte kvelden. At annet stemte hva han hadde fortalt. Han sa at vist han hadde rettet på alder så hadde jeg ikke villet hatt noe med han å gjøre. (Det har nok stemt.) Og han hadde løget om alder for at skulle ha sjanskje oss meg. Jeg slotte på alt han fortalte. Trudde at han var så gammel som han sa fordi han ser mye eldre ut enn er. Vet ikke hva jeg skal tru jeg er helt fortvilt. Det er mitt første barn jeg er gravid med. Kan ikke sjønne at noen kan være så barnslig at dem ikke oppgi rett alder. Føller meg flau. Jeg tenker på hva vil vennen min si når jeg skal fortell at jeg venter barn med en 23 års guttunge. Hva vil forelderen hannes si når han forteller at han skal bil pappa og mora til babyen er 14 år eldre enn han. Jeg forstår godt at noen på jobb har flirt å sagt jeg liker ung kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Heia. Er det så gale dette da? Han er jo ingen guttunge lenger, han er 23 år? Og dessuten er det jo tydelig at han vil satse på deg da:) Jeg kjenner til en likens historie der kvinnfolket løy på alderen, hun sa hun va 10 år yngre enn hun var. Er lenge siden nå, men de holder i hop enda:) Om du liker fyren, så hvorfor ikke bare satse? Du har jo gjort et skikkelig varp jo!! Og nå er det skjedd, du har blitt gravid. Ønsker du barnet? Om du gjør det, så synes jeg ikke du skal sitte der å deppe. Du har jo et nydelig, sjønt lite barn inni deg. Tenk noe så vidunderlig da... Dette kommer til å gå helt fint. Og om du liker fyren, så kjør på!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Dette er vel ikke verdens undergang...en venninne av meg giftet seg med en mann på 22, hun var da 35. De har nå en sønn på snart 3 år, har vært gift i 4 år. Ja, det er uvanlig, men det har skjedd rarere ting :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Heia. Er det så gale dette da? Han er jo ingen guttunge lenger, han er 23 år? Og dessuten er det jo tydelig at han vil satse på deg da:) Jeg kjenner til en likens historie der kvinnfolket løy på alderen, hun sa hun va 10 år yngre enn hun var. Er lenge siden nå, men de holder i hop enda:) Om du liker fyren, så hvorfor ikke bare satse? Du har jo gjort et skikkelig varp jo!! Og nå er det skjedd, du har blitt gravid. Ønsker du barnet? Om du gjør det, så synes jeg ikke du skal sitte der å deppe. Du har jo et nydelig, sjønt lite barn inni deg. Tenk noe så vidunderlig da... Dette kommer til å gå helt fint. Og om du liker fyren, så kjør på!!! sv. Vel det er vel det han har gjort. Men hva skal forelderene min tru. Han har vært på besøk oss dem 7 ganger og jeg har sagt at han var 29 år ikke 23 år. Dem syntes også at han så ut til å være 30 årene slik jeg også syntes han så ut. Han er lettere overvektig og litt marker i ansiktet. Er veldig maskulin av utsende og storbeinsbygd. 180 cm høy og 95 kg tung.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Eh.. Det tar en stund å forstå sammenhengen her. Men du har altså vært sammen med ham i 9 mnd uten å få vite at han egentlig er 23? Har du aldri sett bankkortet hans eller lignende?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Nei jeg har ikke sett bankorte hannes eller som aldern står på. Selvføliglig har han brukt bankkort når vi har vært ute ilag. Men jeg har stolt på han sa både rett navn og alder. Han er ikke fra samme by som meg men har flyttet hitt for litt over et årsiden pga. jobb. Han er fra sverige og jobber her i norge. Det har heller ikke vært slik at jeg har vært med han hjem de gangen han har vært hjemme. Første gang var vi så vitt begynt ilag og andre gang var min mor veldig syk. Hun hadde et kjempe stort hjerteinfarkt og veldig syk. Har kommet seg etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå