Gjest Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg er 170ettlerant og veier i underkant av 70 kg. Jeg bruker 40 i klær og føler meg ukomfortabel med kroppen min. Når jeg nærmer meg 65 kg fordsinner nesten det lille som er igjen av mine vrengte baklommer. Men jeg skulle helst vært noe smalere over hofte og mage, og det lille ekstra som legger seg overalt der jeg ikke vil. Hva burde jeg veie, evt hva burde størelsen min være i klær om det er mindre misvisende.? Hvordan skal jeg bli komfortabel med kroppen min når jeg enten har problemer med for små pupper/nesten ingen, eller at jeg er dvaskete og litt for stor. Har prøvd å trene for å holde meg "fast i fisken" samtidig som jeg har ligget rundt 70 kg, men da forsvinner og det lille jeg har igjen av pupper. Er fortvilet over dette og det går veldig ut over kjærestelivet til meg og gubben..
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 jeg er 182 å veier 48... du er bæl feit.... jeg bruker 32 i klær eller det jeg finer... koooos
rosa og en blå Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 er 164 og veger 69 kilo. vi si du er fin..
rosa og en blå Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 men det sies at du skal vege det du er høy. 164 = 64 kilo 170 = 70 kilo.
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Tror ikke man skal gå ut ifra det, rosa og en blå. Jeg er 164 og hadde vært overvektig om jeg veide 64. Jeg veier 56 og er normal størrelse.
trebarnsmamma84 Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 å=) da passer til meg...er 160 høg og er 60 kg...5 for mange spør du meg...!! Veit ikkje om eg skal kommentere kva du bør veie...sysnt det er ekkelt å kommentere andre si vekt....:/
Monajenten Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Enig med Oddgeir, jeg er 163 og er også for stor når jeg er 63 kg. Er nå rundt 57 kg og skal ned til ca. 54 kg, da er jeg fornøyd. Hva du bør veie er umulig å si, det kommer sånn an på kroppsfasong og er vanskelig å svare på uten å se deg. Noen om 170 ser ok ut med 70 kg, mens andre ser best ut på f.eks. 60 kg uten å være for tynn.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 Kan det være at du kan bli fornøyd med mindre pupper, dersom du kommer ned i en vekt/størrelse der du faktisk føler deg bra? Jeg forstår deg litt som at du forsøker å gå ned i vekt og mister litt motet når puppene forsvinner. Dermed oppnår du aldri trivselsvekten din og havner på et "mellomstadie" der du hverken er fornøyd med det ene eller det andre? Det kan hende det er lettere å akseptere små pupper dersom du føler deg bedre totalt sett. Det er umulig å si hva du burde veie. Det kommer an på så mange faktorer. 40 er ikke en stor størrelse når man er 170 høy.
Gjest Skrevet 24. juli 2010 #10 Skrevet 24. juli 2010 Når jeg veier rundt 60 - 64 er jeg ganske komfortabel med fasong og kropp. Men det var disse pupene da. Begynner å fundere på om jeg skulle begynt å spare til å kjøpe meg noen. Dette har plaget meg siden tidlig i tenårene. Og nå er de i tillegg både vrengt og fæle etter to barn og ammeperioder med gigapupper. hehe. Skal ikke være lett å bli fornøyd gitt.
Rampongi Skrevet 24. juli 2010 #11 Skrevet 24. juli 2010 Nei, vi mennesker blir jo nesten aldri fornøyde, spesielt ikke med oss selv. Det er litt trist, men jeg er enig med deg altså Jeg skal selv under kniven for å gjerne litt av puppene om ikke lenge (grunnet store ryggplager osv), så lenge man opererer seg for sin egen velvære sin skyld og skjønner at man er samme person selv om utseende er litt annerledes, ser jeg ikke noe problem med å evn fikse litt på seg. og når det gjelder det du spør om; du er nok allerede perfekt, men ser det ikke selv Lykke til med tankene!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juli 2010 #12 Skrevet 24. juli 2010 Vekt er ikke noe absolutt. Har du mye muskler er du tung og slank, har du mye fett på samme vekt og lengde kan du være feit. Det er du som må avgjøre hva som er godt nok for deg. Men ja, pupper er fett, og vil man ha sånne må man faktisk tåle å ha litt fett på kroppen.
Tjobing! Skrevet 24. juli 2010 #13 Skrevet 24. juli 2010 Helt umulig å si hva du burde veie og hvilken str. Dessverre :-) Nesten litt farlig å høre på noen på et forum som ikke kjenner deg. Vekt er så individuelt! Det kommer an på kroppen din, benbygning, muskler etc.Jeg er 165, men kan ikke veie 65 for å være komfortabel med kroppen min. Det er heller ikke der kroppen min trives. Vi er alle laget forskjellig, og en med samme høyde som deg kan ha samme vekt, men se slankere eller kraftigere ut enn deg. Fokuser heller på å trene og spise sunt. Trening kan få deg til å bli glad i andre deler av kroppen din :-) Du er ikke bare puppene dine, men mye, mye mer. Og trening hjelper på selvbildet. Det gir bedre holdning, det strammer opp og får opp forbrenningen din. Ok, så går det litt utover puppene dine, men så får du DEN smekre rumpa, eller de lekre armene du kan fremheve istedet :-)
SagflisiHåret Skrevet 24. juli 2010 #14 Skrevet 24. juli 2010 Jeg er overbevist om at gubben liker deg uansett hvordan du ser ut, litt å ta i eller små pupper. Han har jo tross alt valgt deg som sin partner!!!Derfor: INGEN grunn til å la det gå ut over kjærestelivet deres! Men dette kan bare du endre, det er kun når man er komfortabel med seg selv at man kan nyte kjærlighetslivet og dens andres nærhet fullt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå