AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 HVORFOR ER DET INGEN SOM SVARER FOR FAEN LA UT INNLEGG OM FILM OG SÅN ER DET IKKE SPENENE? :P:P ?????????????? WEE ??? :S:S:S
FruTB Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Det lyser ganske godt gjennom alle innleggene (og bloggen) at dette er tull - lite gjennomførte skrivefeil, lite troverdige opplysninger blant annet. Og; ingen er SÅ snåle. Det jeg synes er mer skremmende er at det antagelig skjuler seg en, tilsynelatende, helt normal person (utad vel og merke) bak dette nicket - som finner god underholdning i å late som om man er en annen person for å trekke oppmerksomhet. Hva gir det deg? Antagelig litt for lite siden ingen svarer deg - men hei, her fikk du et svar! Værsågo' - håper det ga deg litt tilfredsstillelse.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Du kan i grunnen bare roe deg ned litt. Det er godt mulig du har det moro, men du er veeeldig slitsom.
second_time Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Jeg tror du er en oppmerksomhetssyk gutt eller mann... Ha respekt for forumene og kvinnene her inne.
Ksenia & Anjem Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Helt utrolig at det er en person som har såå sykt lite å bedrive tiden sin med at man må lage denne sykt tragiske personen. Nei du er ikke morsom, bare patetisk. Synes synd på deg.
☆Monkey Business☆ Skrevet 24. juli 2010 #10 Skrevet 24. juli 2010 Fordi ingen tar deg alvorlig, kjære deg.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 24. juli 2010 #11 Skrevet 24. juli 2010 Fordi det er utrolig slitsomt å lese det du skriver, og fordi det virker som om du bare finner på noe å skrive bare for å få oppmerksomhet. Jeg tar det iallefall ikke alvorlig det du skriver. Og er det sant - både bloggen og det du skriver her - så synes jeg utrolig synd på deg. Kan da ikke være godt å ha det sånn... Få deg hjelp i såtilfelle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå