Gå til innhold

Ingen svarer meg??

AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR ER DET INGEN SOM SVARER FOR FAEN LA UT INNLEGG OM FILM OG SÅN ER DET IKKE SPENENE? :P :P:P ?????????????? WEE ??? :S:S:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lyser ganske godt gjennom alle innleggene (og bloggen) at dette er tull - lite gjennomførte skrivefeil, lite troverdige opplysninger blant annet. Og; ingen er SÅ snåle.

Det jeg synes er mer skremmende er at det antagelig skjuler seg en, tilsynelatende, helt normal person (utad vel og merke) bak dette nicket - som finner god underholdning i å late som om man er en annen person for å trekke oppmerksomhet.

Hva gir det deg? Antagelig litt for lite siden ingen svarer deg - men hei, her fikk du et svar! Værsågo' - håper det ga deg litt tilfredsstillelse.

Skrevet

Hvilke spener tenker du på?

Skrevet

Du kan i grunnen bare roe deg ned litt. Det er godt mulig du har det moro, men du er veeeldig slitsom.

Skrevet

Jeg tror du er en oppmerksomhetssyk gutt eller mann...

Ha respekt for forumene og kvinnene her inne.

Skrevet

Helt utrolig at det er en person som har såå sykt lite å bedrive tiden sin med at man må lage denne sykt tragiske personen. Nei du er ikke morsom, bare patetisk. Synes synd på deg.

Skrevet

Men finnes det ingen moderator her lenger?

Skrevet

Du er jævlig irriterende..

Skrevet

Fordi ingen tar deg alvorlig, kjære deg.

Skrevet

Fordi det er utrolig slitsomt å lese det du skriver, og fordi det virker som om du bare finner på noe å skrive bare for å få oppmerksomhet.

Jeg tar det iallefall ikke alvorlig det du skriver.

Og er det sant - både bloggen og det du skriver her - så synes jeg utrolig synd på deg. Kan da ikke være godt å ha det sånn... Få deg hjelp i såtilfelle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...