Gå til innhold

JEG HAR FØDTT!!!!!!!!!!! WEE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men jeg nekter plent å lese bloggen til folk som ikke kan sette komma og punktum på de rette stedene.

Skrevet

Hærregud.. Nå var du artig ja! Hvor mye tid brukte du på å finne opp det grælet der da? Du har ikke kjæreste og barn å kose deg med du da? Stakkars lita. Du trenger hjelp. Ikke pga det som stod i den såkalte bloggen din, men fordi du GIDDER å sette deg ned med det der.

Såh.

Mer tid orker jeg ikke å kaste bort på deg.

Skrevet

Så fint å se at du fortsatt er i live, har vært en stund uten oppdateringer nå.

Gjest Toxic
Skrevet

Herrefred... Om dette oppgulpet ikke er hallusinasjoner fra ende til annen håper jeg "horene" på mødrehjemmet klarer å banke litt vett inn i skallen på deg.

Skrevet

Du må virkelig ha store psykiske problemer, som jeg håper for din skyld du kan få hjelp med. Legg deg inn på en klinikk ASAP du

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Denne bloggen leste jeg for maaangeee maaaangee mnd siden.. så den er kjempegamme ;D

bare tull alt sammen selvfølgelig.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...