AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Har fødtt les historia her jævli stærk for faen hardt liv http://annemaaari.blogg.no/1279912745_enli_kommi_ut_a_cella.html
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Beklager, men jeg nekter plent å lese bloggen til folk som ikke kan sette komma og punktum på de rette stedene.
Mortilbarn Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Hærregud.. Nå var du artig ja! Hvor mye tid brukte du på å finne opp det grælet der da? Du har ikke kjæreste og barn å kose deg med du da? Stakkars lita. Du trenger hjelp. Ikke pga det som stod i den såkalte bloggen din, men fordi du GIDDER å sette deg ned med det der. Såh. Mer tid orker jeg ikke å kaste bort på deg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Så fint å se at du fortsatt er i live, har vært en stund uten oppdateringer nå.
Gjest Toxic Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Herrefred... Om dette oppgulpet ikke er hallusinasjoner fra ende til annen håper jeg "horene" på mødrehjemmet klarer å banke litt vett inn i skallen på deg.
beibilykke Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Du må virkelig ha store psykiske problemer, som jeg håper for din skyld du kan få hjelp med. Legg deg inn på en klinikk ASAP du
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Denne bloggen leste jeg for maaangeee maaaangee mnd siden.. så den er kjempegamme ;D bare tull alt sammen selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå