Gå til innhold

Gjett hvem som ble gravid etter one night stand :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Telemark er ikke sååå stort: kjenner du noen i Telemark eller omegn? Start i tilfelle med de. Send en mail med full beskrivelse av denne Lars, at han var i Oslo den aktuelle helgen, kanskje du husker noen detaljer eller navn på kameratene. Si at du ble betatt og ønsker videre kontakt, evt. at du har noe som er hans. Men ikke si at du venter barn eller lignende. Da får hele Telemark vite det før han. Kjenner du ingen du kan starte med kan du jo vurdere å opprette en facebookgruppe, evt sette inn et notis i avisa. Du finner han til slutt skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei HI,

 

først og fremst vil jeg gratulere deg med graviditeten :)

 

Som flere her sier, det bør gå an å kunne spore opp han som skal bli far. Og om du nå ikke klarer å finne han - hva så? Barnet ditt kommer ikke til å bli den første som er unnfanget på en ONS, ei heller den siste. Og det er heller ikke enestående å ha "far ukjent".

 

Hvordan det kommer tl å være å vokse opp med ukjent far? Det kan jeg ikke svare på. Men jeg kjenner en som har vokst opp med ukjent far - etter en ONS - som er en knakende kjekk kar, og som har vært helt åpen om hvordan familieforholdene der har vært. Selvsagt har han sikkert hatt sine tunge stunder som alle andre, men han har såvidt jeg vet hatt en lykkelig oppvekst og er idag en voksen og reflektert mann.

 

Lykke til med graviditeten din:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta abort for guds skyld. Skjønner ikke at du vil deg selv så vondt. Men skjønner jo at du ikke er av det smarteste slaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig mange fjerne folk her. "ta abort". Hvorfor skal hun det når hun ikke ønsker det? Fordi du anonym 22.20 ønsker det? Kanskje ikke akkurat du skulle snakke om hvem som har mest mellom ørene her. Hi her jo aldri bed om råd for eller mot abort så hvorfor drive å oppfordre til abort? Hun har jo faktisk skrevet at hun ikke vil det.

 

Tror du kommer til å klare deg helt fint jeg hi. Vil du finne pappaen så klarer du det. Barnet trenger jo aldri å vite at dette var en ons. Når det blir stort nok til å forstå kan du jo pakke det litt inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde jeg også. I dag har jeg en sønn på 9 mnd, verdens nydeligste :-) Barnefar er flink til å stille opp, men det spørs vel om du kan forvente det. Tenk nøye gjennom valget ditt. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jeg en gang også, men jeg tok abort. Var alenemamma for datteren min og orket ikke tanken på å bli alenemamma en gang til, selvom jeg kjente fyren.

Er glad for valget jeg tok i dag, ellers hadde jeg aldri truffet min fantastiske samboer. Vi venter vårt andre barn nå.

 

Ønsker deg lykke til. Håper i grunn du klarer å finne fyren. Synes han fortjener å vite at han skal bli pappa før han faktisk blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten! Ikke hør på mange av de trasige svarene du får. Ingen skal vel fortelle deg hva DU ønsker å gjøre med graviditeten! Håper du finner barnefaren og at du og barna dine får det godt sammen. Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau på vegner av så mange her inne at jeg kan ikke få sagt det.. :) He, he...

 

Det kan hende at du får hjelp av nav også, HI, de er vel veldig interessert i å finne bf.

 

Håper i hvert fall at du finner han da, det kan jo hande at det går riktig så bra det og at han vil være i livet til barnet :) Og gratulerer med spira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

 

Det finnes alenemødre både i og utenfor forhold. De fleste klarer seg flott. Det finnes også mange som får barn alene med viten og vilje. Jeg er sikker på at det kommer til å løse seg for deg. Flott for gutten din og få en bror. Kanskje finner du drømme prinsen snart, kanskje ønsker du å ha hele kongeriket alene. Lykke til mange varme tanker til deg i natten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Oppdatering her. Har funnet han. La igjen en melding på facebook. Om at jeg gjerne ville snakke med han, han hadde heldigvis en åpen profil. Venter på svar fra han. Om han ikke svarer, så sender jeg en melding til, hvor jeg forklarer hele greine. Veldig spent nå.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du fant ham! Masse lykke til og alt godt til deg. Stor avgjørelse og mye å tenke på. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...