Gå til innhold

Dere som samsover går virkelig glipp av noe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi over 10 andre rom i huset vi kan ha- og har- sex i, og ungen sover 11 timer om natten. Så vi har det helt fint med samsoving, takk!:)

Faktisk har det bidratt til et BEDRE sexliv, siden vi må bruke fantasien litt. ;)

Skrevet

he he he he, Nei til samsoving! Ja til sex

Skrevet

Hehe.. begge alternativer har sine gode sider! Always look at the bright side of life :-D

Skrevet

Dere som ikke samsover går glipp av en helt unik nærhet til barna.. Sex kan man jo ha ellers overalt??

Skrevet

Jeg har da nærhet til barna selv om jeg ikke vil ha de oppi senga mi!!!! ;) Om natta er det bare voksenkos i vår seng!

Skrevet

Sier den kjedelige dama som ikke kan tenke seg sex noe annet sted enn i "voksensenga" :P

Skrevet

Sikkert med lyset av også.

Skrevet

Vel sex kan vi jo ha i andre plasser enn i senga. Lille pia sover i samme seng som meg menst samboar min sover på et annet rom. Han snoker og snakker søvne slik at jeg ikke får sove. Det var kjempespende da jeg første natt besøkte han på gjesterommet. Og vi har det mye bedre ilag etter det. Jeg har ikke konstnant søvn mangel pga. jeg ikke fikk sove.

Skrevet

Der som ikke sover sammen som ektepar går virkelig glipp av noe!

Tipper dere alle er skilt innen to år!!!! ( Og det går an å ha spennende sex i ei seng også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...