Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Nå har vi over 10 andre rom i huset vi kan ha- og har- sex i, og ungen sover 11 timer om natten. Så vi har det helt fint med samsoving, takk! Faktisk har det bidratt til et BEDRE sexliv, siden vi må bruke fantasien litt.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 he he he he, Nei til samsoving! Ja til sex
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Hehe.. begge alternativer har sine gode sider! Always look at the bright side of life :-D
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Dere som ikke samsover går glipp av en helt unik nærhet til barna.. Sex kan man jo ha ellers overalt??
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har da nærhet til barna selv om jeg ikke vil ha de oppi senga mi!!!! Om natta er det bare voksenkos i vår seng!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Sier den kjedelige dama som ikke kan tenke seg sex noe annet sted enn i "voksensenga"
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Vel sex kan vi jo ha i andre plasser enn i senga. Lille pia sover i samme seng som meg menst samboar min sover på et annet rom. Han snoker og snakker søvne slik at jeg ikke får sove. Det var kjempespende da jeg første natt besøkte han på gjesterommet. Og vi har det mye bedre ilag etter det. Jeg har ikke konstnant søvn mangel pga. jeg ikke fikk sove.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #11 Skrevet 24. juli 2010 Der som ikke sover sammen som ektepar går virkelig glipp av noe! Tipper dere alle er skilt innen to år!!!! ( Og det går an å ha spennende sex i ei seng også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå