MizzaM Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Har noen Tuuunge dager lenket til sofaen.. Bekkenløsning, Ischias, lavt blodtrykk osv gjør sitt med både humør og mot...! Idag reiste min herlige mann og deilige døtre til Bø Sommarland på helgetur og her sitter jeg med bikkja og synes synd på meg selv... MEN TAKK Gud for at han orker å ta dem med sånn:D! Deres bio-far hadde ALDRI "Gidda" og jeg er lykkelig for at jeg "på mine mer modne dager" fant dette gullegget:)! Var Sammen/gift i 12 år med Bio-far og det er utrolig hva man blir vant til/tåler. Jeg ser først NÅ hvilket helvete han lot oss gjennomgå alle de årene før han pakket snippsekken og dro. Nå har jeg bokstavelig talt et nytt LIV for ikke å snakke om ungene som endelig har en mannsperson/stefar de kan STOLE på! Han er godheten selv, han er perfekt på alle måter, ihvertfall etter han slutta å røyke...Hehe...Ja, dere vet hva jeg mener:)! Han er en MANN som slipper sokkene rett ned men han ELSKER meg med hele seg, Han ville gjort ALT for meg og jentene og vi for ham!! Jeg kan, på tross av smertene jeg MÅ gjennom for å få dette siste og ekstremt ønskede barnet, si at jeg er LYKKELIG... For første gang i mitt liv:)! Takk for ordet... Kunne ikke skrive dette på FB-statusen på en måde;))! Smil fra meg:)!
Nr. 5? Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Godt å høre at du har det så bra Nå blei jeg gla på dine vegne. Håper dere får maaaange fantastiske år sammen God bedring med plagene dine, håper det blir litt bedre
MizzaM Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 Tusen takk for fine ord:)! Blir nok ikke bedre, dette er min 4. datter og jeg vet hva jeg har i vente, men tenker jo litt sånn(imellom "syndpåmeg"-episodene;)) at det er meer enn verdt det og "bare" 31 dager igjen skal jeg greie:)! Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå