Gå til innhold

Noen her som har manduca? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kjøpe en. Men tenkte høre med dere her inne først. Er litt "redd" den ikke kommer til å bli brukt òg :P

Koster jo over tusen inkl. frakt :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har manduca! Er mye bedre å bruke enn babybjørn. (nå hadde jeg en gammel bb vel og merke..)

Men har ikke brukt den så mye som jeg sikkert trodde jeg kom til å gjøre. Lillegutt var noen mnd da jeg kjøpte den. Jeg slet med underlivet og orket ikke å gå så mye, så da var jeg bare ute når han skulle sove i vogna.

Så slo ryggen seg vrang... Og da var det ikke aktuelt å bære så mye. Så kom vinteren. Og nå er han jo 15 mnd, så nå går han jo selv eller sitter i vogna.

Men jeg brukte den faktisk her for ikke lenge siden. Hadde lillegutt på ryggen da, og han var faktisk utrolig grei å ha på ryggen! MYE bedre enn å måtte bære ham inne på butikker uten handlevogner feks. Manducaen ligger fast i bilen, er ikke alltid vi tar med vogna.

Er ingen tvil om at jeg kommer til å bruke den på neste barn iallefall. Har en sleepywrap som kommer til å bli med på sykehuset (hvis jeg finner den igjen), og så kommer manducaen til å gjøre resten av jobben ;)

Så det kommer an på hvor gammelt barnet du tenker å bruke den til er synes jeg. Kan jo brukes opp til 20 kg.

Skrevet

Han er 7 mnd :) Har lyst å gå litt tur i skog og mark og fjellet, da kan jeg ikke bruke vogn. Så da tenkte jeg på bæresele :)

Får vel bare selge den visst jeg ikke bruker den :D

Skrevet

Da ville jeg nok gått for en manduca ja :)

Eller hva med sånn bæremeis da? Han er kanskje for liten til det, det kan jeg ikke noe om.

Men manducaen sitter iallefall godt på og er god å bære i :)

God tur! ;)

Skrevet

Alle FYSIOterrapæuter mener at det er feil for onga ass hørte det av ei jeg trilla me eller følgte etter hu en stund å så prata vi før hu løp unna dårlig ti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...