VårSol :) Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Tenkte kjøpe en. Men tenkte høre med dere her inne først. Er litt "redd" den ikke kommer til å bli brukt òg Koster jo over tusen inkl. frakt :-/
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har manduca! Er mye bedre å bruke enn babybjørn. (nå hadde jeg en gammel bb vel og merke..) Men har ikke brukt den så mye som jeg sikkert trodde jeg kom til å gjøre. Lillegutt var noen mnd da jeg kjøpte den. Jeg slet med underlivet og orket ikke å gå så mye, så da var jeg bare ute når han skulle sove i vogna. Så slo ryggen seg vrang... Og da var det ikke aktuelt å bære så mye. Så kom vinteren. Og nå er han jo 15 mnd, så nå går han jo selv eller sitter i vogna. Men jeg brukte den faktisk her for ikke lenge siden. Hadde lillegutt på ryggen da, og han var faktisk utrolig grei å ha på ryggen! MYE bedre enn å måtte bære ham inne på butikker uten handlevogner feks. Manducaen ligger fast i bilen, er ikke alltid vi tar med vogna. Er ingen tvil om at jeg kommer til å bruke den på neste barn iallefall. Har en sleepywrap som kommer til å bli med på sykehuset (hvis jeg finner den igjen), og så kommer manducaen til å gjøre resten av jobben Så det kommer an på hvor gammelt barnet du tenker å bruke den til er synes jeg. Kan jo brukes opp til 20 kg.
VårSol :) Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 Han er 7 mnd Har lyst å gå litt tur i skog og mark og fjellet, da kan jeg ikke bruke vogn. Så da tenkte jeg på bæresele Får vel bare selge den visst jeg ikke bruker den
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Da ville jeg nok gått for en manduca ja Eller hva med sånn bæremeis da? Han er kanskje for liten til det, det kan jeg ikke noe om. Men manducaen sitter iallefall godt på og er god å bære i God tur!
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Alle FYSIOterrapæuter mener at det er feil for onga ass hørte det av ei jeg trilla me eller følgte etter hu en stund å så prata vi før hu løp unna dårlig ti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå