Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Dette lurer jeg på og. Jeg har ingen kviser, men vet ikke hva vi venter - men tror gutt.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Har masse kviser, og mye mer hormoner i kroppen enn det jeg hadde når jeg hadde gutt i magen. Nå har jeg jente...kjenner tydlig forskjell.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Det kan være begge deler.Noen får kviser med jente,andre med gutt.noen er ikke kvalme med jente, andre ikke med gutt. ta en ul heller,så får du et ordentlig svar =)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Jeg tror jente Fikk veldig uren hud med jenta mi....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 HI her: Jeg skrev ikke innlegget fordi jeg lurer på om jeg venter gutt eller jente. At det er en jente i magen er 100% sikkert. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har fått så mye kviser, og noen ganger cyster, og derfor lurer jeg på om dette kunne vært enda verre om det var en gutt i magen. Venninna mi fikk tre gutter, og har sett helt pizzatryne ut hver gang. Hun mener at testosteronet som guttebabyene bringer med seg lager kvisene. Jeg lurer på hva andre tror. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Det sies jo at jentebabyer stjeler mors skjønnhet. Kanskje mye av det er pga. kvisene man får?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 Jeg hadde sinnsykt med kviser med begge jentene.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Jeg hadde ingenting og fikk jente, men har hørt at de oftest får forandringer i fjeset om de venter jenter.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 ikke en eneste kvise her og venter gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå