Gå til innhold

Mest kviser av å vente gutt ellerente?j

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på og. Jeg har ingen kviser, men vet ikke hva vi venter - men tror gutt.

Skrevet

Har masse kviser, og mye mer hormoner i kroppen enn det jeg hadde når jeg hadde gutt i magen. Nå har jeg jente...kjenner tydlig forskjell.

Skrevet

Det kan være begge deler.Noen får kviser med jente,andre med gutt.noen er ikke kvalme med jente, andre ikke med gutt. ta en ul heller,så får du et ordentlig svar =)

Skrevet

Jeg tror jente :)

Fikk veldig uren hud med jenta mi....

Skrevet

HI her:

Jeg skrev ikke innlegget fordi jeg lurer på om jeg venter gutt eller jente. At det er en jente i magen er 100% sikkert. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har fått så mye kviser, og noen ganger cyster, og derfor lurer jeg på om dette kunne vært enda verre om det var en gutt i magen.

Venninna mi fikk tre gutter, og har sett helt pizzatryne ut hver gang. Hun mener at testosteronet som guttebabyene bringer med seg lager kvisene. Jeg lurer på hva andre tror.

Takk for svar!

Skrevet

Fikk lite kviser - fikk gutt

Skrevet

Det sies jo at jentebabyer stjeler mors skjønnhet. Kanskje mye av det er pga. kvisene man får?

Skrevet

Jeg hadde sinnsykt med kviser med begge jentene.

Skrevet

Jeg hadde ingenting og fikk jente, men har hørt at de oftest får forandringer i fjeset om de venter jenter.

Skrevet

Ingen kviser når jente,masse ved gutt.

Skrevet

MASSE kviser, fikk jente

Skrevet

Mange her også - gutt!

Skrevet

ikke en eneste kvise her og venter gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...