Gå til innhold

Noen som har prøvd den nye analcupen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sånn oppsamlingsboks man fører inn i analåpningen, så samler den opp avføringen. Trenger bare å tømmes 1 gang i døgnet, mindre om du ikke har hatt avføring.

Jeg var utrolig skeptisk, men etter å ha brukt den i en uke er jeg helt overbevist, den er så utrolig praktisk!!! For ikke å snakke om når man er på ferie, biltur osv.

Ja, den er litt dyr, men det er jo en engangsinvestering. Den er laget av myk silicon.

Anbefales på det varmeste!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

what? æsj.... sitter du på huk da på gulvet og samler bæsjen din opp i ett beger? og så tømmer bæsjen i do.....Hva er meningen? at du skal slippe å trykke den ut selv?? hva blir det neste, babycup? dra ut babyen med den, slipp å trykk..?

Skrevet

Ehhh... ser ikke helt problemet med å gå på do en gang i døgnet jeg da, kontra å tømme en analcup 1 gang i døgnet.. Yeak!!

Ubehagelig med oppsamlet dritt i endetarmen må det også være.... Tror dette er tull jeg.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor "analcup" høres så mye eklere ut en menskopp?

Skrevet

Hadde vært bra hvis det hadde fungert, men tror at utdrivingsrefleksen er så sterk i endetarmen at det ikke hadde holdt i lengden. Men kanskje spruta ut midt i butikken :-p Nei, nå må vi skjerpe oss damer. Det er mange tråder som bør slettes her.

Skrevet

dumme mennesker som tror på dette da!!! ;O)

Skrevet

hehe, skulle trodd at hvem som helst klarte å se at dette egentlig var en spøk på menskoppens bekostning :-) Samme kvalmhets-faktor er det ihvertfall .

Skrevet

Hvorfor er det så ekkelt? Jeg har også denne.

Det fine er jo at man faktisk kan bæsje hvor som helst og når som helst, i bilen, i køen på butikken, hos fotpleieren, i møte osv. Jeg gjør det ikke hvis jeg kjenner avføringen er hard, for da vil jo folk se at jeg presser, men vet normal avføring er det virkelig topp. Utrolig praktisk!

Skrevet

hahahahahahaha *tørker tårer*

Skrevet

Ja den er helt fantastisk! Spesiellt når jeg er i f.eks parker nå på sommeren.. badeland osv, så bruker hele familien den, for å spare tid på dobesøk!! Tid=penger=analkup kostnad spart inn:O)

Skrevet

Er dette virkelig sant?

Skrevet

Det er faktisk ikke lov å bruke analcup i badeland med tanke på lekkasje!! Det trodde jeg var allmennkunnskap!!

Skrevet

Jeg skjønner du er skeptisk, tro meg, det var jeg også, men du vil aldri vært foruten om du skaffer en.

Skrevet

Jeg pleier derimot å gå rundt med ei inkontinensbleie og bæsje i den når jeg føler for det, for å vise solidaritet med babyen min. Når babyen min må ha det forferdelig, hvorfor skal ikke jeg?!

Skrevet

*ler så jeg griner!!* Det er meg som lar familien min bruke den i badeland... til deg som sier ikke dette er lov...: Vi har aldri blitt sjekket for dette, derfor bruker vi de der også!!

Barna elsker det! Spesiellt når de skal tømmes.. blir litt griseri av det og det er midt i blinken for de små:)

Skrevet

Jeg googla analcup og fikk ikke opp noe om drittoppsamler.

Skrevet

Æsj da... jeg trykket inn på dette fordi jeg trodde det kunne ha noe med graviditet og hemoroider å gjøre.... den gang ei.... uff... men dette finnes da vel ikke på ordentlig?

Skrevet

Jeg lover deg... om du ikke tror meg så kom og sjekk da vel!! Har den i ræva i dette øyeblikket... kanskje jeg skal ta bilde og legge ut?? Tror du meg da?

Skrevet

jeg slipper unna analcupen , har heller fått et hull på magen så driten kommer rett ut der i en pose heller . ikke noe stress bare bytter posen en gang i døgnet og tømmer den når jeg syns den er for full ....

utrolig hva som går an

Skrevet

Det verste er at jeg sitter og spiser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...