Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Og hvor gamle er dere? Vi elsker analsex, begge to(vi er 26 år) særlig jeg:-) Første gang vi prøvde var for ett år siden, jeg fikk bare plutselig en trang til å kjenne den i rompa, og det er fantastisk!!! Har en liten vibrator jeg pleier å bruke på klitten, mens han kiler meg med fingrene rundt skjedeåpningen, mens han har kuken inni rompa mi, så når jeg begynner å komme, begynner han å ta den inn og ut, som ved vanlig samleie, og gjerne en finger inn og ut av skjeden samtidig! GUD det er så GODT!!! Men pass på at mannen ikke kjører for hardt inn, det er vondt;) Orgasmene jeg får er så gode at jeg BRØLER! haha. Godt sønnen vår sover dyyyypt;)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Det gjør vi også! Helt fantastisk å få "alt" på en gang! Liker godt at han tar meg hardt der også jeg, men da må vi jo ha holdt på en stund slik at jeg er godt oppvarmet da ;-) Ett lite tips: Prøv 69 mens dere fingrer hverandre i rompa. Fantastisk deilig for begge to, og sexen etterpå er helt utrolig enten det er vaginalt eller analt ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 her varierer lysten voldsomt.. noen ganger har jeg lange perioder der jeg MÅ ha den i rompa.. så går det en lang periode der det ikke frister i det hele tatt! Men når jeg er i det litt kinky hjørnet er det fantastisk deilig... orgasmene kommer lettere og hardere enn ved vanlig samleie for min del:O)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg er 4barnsmor og snart 30 forresten;)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Det glemte jeg også! Hehe, Jeg er 27, han 30, og vi har to barn :-) Hilsen 19:10
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Hi her: ganske likt her, av og til er det uuuuuulala, mens andre ganger tuuurn off;) alt etter form og humør;p Hva er 69 ?;p
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 69 er en stilling der du har hodet ditt på hans kjønn og omvendt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå