Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Min mann gjennom 10 år har vorter på penisen. Han hadde en allerede da jeg møtte ham, men det begynte etter et par år å komme fler og fler. Vi har vært til lege for å fjerne de, men fikk beskjed om at de kom til å komme tilbake. Vi fikk ikke beskjed om det var kjønnsvorter eller vanlige vorter. Jeg har nå bedt ham om å ringe legen for å få greie på hvilken type vorter det er. Dersom det er kjønnsvorter, er det da benkers at han har vært utro, selv om han hadde en vorte fra før, så gikk det jo et par år før det kom flere.. Dersom jeg også har vorter, noe som sikkert er veldig sansynlig, så smitter vi vel kanskje hverandre om og om igjen?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Hvorfor fant du ikke ut dette for 10 år siden? Og fikk han til legen da? Blir helt sjokka over folk jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Kondylomer? Deilig å ha sex med en vorte.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Dette er ikke direkte på penis, men nede rundt rota og der det er hår., så rent seksuelt legger jeg faktisk ikke merke til det. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 det betyr ikke at mannen din har vært utro... mange går rundt med dette viruset hele livet uten å få noe utbrudd og vorter... mens andre kan bli veldig plaget.. og det kan faktisk gå år fra man blir smittet til man eventuelt får ett utbrudd.. å man kan ha gode å dårlige perioder. som du selv skriver så hadde han en allerede når du traff han, det vil si at han hadde dette før din tid!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Grunnen til at jeg ikke fikk det sjekka for lenge siden, er jo at det så ut som en vanlig liten utvekst, sånn som man gjerne får under armene når det er fuktig. De ser fremdeles sånn ut, bare at det er flere... HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Du skriver "dersom jeg har vorter" - vet du ikke om du har vorter nedentil?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 Nei, jeg har liksom ikke sjekka livmortappen min for småe hvite prikker i det siste, det er ofte slik vorter på kvinner forekommer. Men jeg har ingen ytre tegn på vorter.... HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 "en vanlig liten utvekst, sånn som man gjerne får under armene når det er fuktig" Hæ?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #11 Skrevet 23. juli 2010 det er rundt kjønsorganet vortene kommer... rundt åpning og på kjønnslepper!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #12 Skrevet 23. juli 2010 Så dvs at dersom HI ikke har synlige vorter selv, så har vel mannen hennes heller ikke kjønnsvorter, men vanlige vorter, eller kan de ha vært sammen i 10 år uten at hun har fått det?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #13 Skrevet 24. juli 2010 Jeg vil vel da tro at det er snakk om vanlige vorter ja, siden hun ikke har blitt smittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå