Gå til innhold

Herregud var på ultralyd i dag, og der var det to:-)))


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt som blir to år i september, og har nå termin med tvillinger i midten av mars! Veldig spennende! Har tatt dobbel dose folat siden november, og har lest at dette kan øke sjansen for tvillingsvangerskap (ikke derfor jeg tok det), så kanskje!?;)

Søsteren min har også tvillinger, så kan jo også være genetisk;)

 

Nå krysser jeg alt jeg har for at det skal gå bra med disse to små!!!

 

Noen andre som venter tvillinger? Herregud, jeg er fortsatt i sjokk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wææææ så herlig :) Gratulerer. Jeg håper og tror at det bare er en inni magen haha ville nok og fått sjokk om det viste seg å være annerledes.

 

Jeg har og tatt dobbel dose folat en stund men visste ikke noe om den tvillingsjansen...jeg gjorde det fordi dosen var for lav og jeg regnet meg til at jeg trengte dobbel ifl europeisk standard.

 

Haha hvis det er 2 her så dåner jeg ;)

 

Skjønner du er i sjokk men det legger seg snart skal du se... en venninne av meg fødte tvillingjenter for noen dager siden og det gikk helt flott :)

 

Masse lykke til :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulere så mye med 2 små spirer ;) Så gøy.

Jeg er selv spent på om jeg venter 2? Har mye tvillinger i familien,og det ligger i dette leddet jeg er i. Hadde du selv hatt noen anelse,symtoner på at det var to? Eller har du ikke tenkt tanken engang? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg å på, ang symptomer :-) Lurer faktisk litt om det kan være to her også, er superkvalm hele tiden og føler jeg har fått mage tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke minst: Gratulerer :-D Hehehe :-D

 

Tror jeg hadde blitt litt redd, men samtidig VELDIG glad hvis det blir to :-) Er jo noe helt spesielt med tvillinger <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjoner! Er fortsatt i sjokktilstand jeg;)

Jeg har vært ekstremt trøtt, og kvalmen/halsbrannen/uggenheten kom tidligere denne gang enn med sønnen min, men er ikke overstadig kvalm og kaster ikke opp. Formen er i og for seg grei, sånn rent bortsett fra at jeg blir veldig fort sliten og trøtt! Det verker i alle leddene i kroppen når jeg er sliten.

Tanken har slått meg at det kunne være tvillinger, men tror jeg tenkte slik med førstemann også. Er vel en av mange tanker som farer gjennom en gravids hode;) Så JA jeg ble veldig overrasket da det var to der. En ting er å leke med tanken, en annen ting er å få det bevist!;-) Men for all del, vi er fra oss av lykke!!!:-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slet enormt med kvalme sist sv.skap,mens denne gangen har jeg bare hatt en dag med skikkelig kvalme,så langt! Ellers er jeg veldig trøtt,serlig på ettmidagene klarer så vidt holde øynene oppe! Om det går forlenge mellom måltidene blir jeg svimmel og skjelven! Og mye oppblåst på kveldene.

 

Trenger jo ikke være tegn på tvillinger,men jeg har stor sjangs for å få det.

 

Håper virkelig dine 2 små klamrer seg fat og at svangerskapet går fint. Lykketil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! håper virkelig de klorer seg fast begge to. Kjenner jeg er ørlite avventende etter to spontanaborter tidligere,- men prøver å glede meg litt også!

 

Jeg må også spise ofte for å unngå å bli svimmel/kvalm/skjelven. Var ikke så ille da jeg gikk gravid med sønnen min. Også veldig oppblåst på kveldene.

 

Hadde vært gøy om du venter to! Har du tenkt på tidlig ultralyd?

Hvor langt er du på vei?

 

Lykke til videre:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Huff har du hatt to aborter tidligere,det må være fælt. Men tror man må tenke possitivt og håpe på det beste,skjer det en abort så tenker jeg det er en mening med det?!? Men ufattelig trist da.

 

Ja det hadde jo vert veldig gøy å være flere som venter 2 i samme klubb ;)

Men det vil nå vise seg om jeg bærer på to?

Ja har tenkt litt på tidlig ul,men er ikke sikker på det enda. Hadde det sist og det var veldig artig =) Men siden jeg må reise 2,5 timer med bil for å komme meg på ul må jeg vurdere å planlegge det litt mer!

 

Utrolig spennende er det ialefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjåj :-) Har akkurat samme symptomene egentlig, men det betyr jo selvfølgelig ikke at det må være tvillinger :-P

Blir spennende å se etterhvert da, må være skummelt at det er to, men samtidig ønsker jeg meg det nesten litt <3 Sprøtt å si, men :-)

 

Veldig trist at du har mistet to spirer, håper disse to klamrer seg fast og ønsker deg ALT det beste! Unner ingen å miste, vet ikke selv hvordan den følelsen er, tør ikke tenke tanken på hvor såret mitt hjerte ville blitt da og er en stor frykt for meg denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med to små spirer i magen, det er det i magen min også :)

 

Også har jeg tvillinger fra før, som ble 11 mnd i går så går alt bra så blir det altså 18 mnd mellom våre tvillingpar (hjelp) he he.

 

Tvillinger er fantastisk og du har utrolig mye å se frem til, hos meg var trøttheten og kvalmen helt ekstrem med tvillingene mens det ikke var det med mine to første enlinger, jeg kan også kjenne livmoren min over skambeinet allerede nå i uke 7 og det gjorde jeg også i uke 6/7 forrige gang med tvillingene :)

 

Jeg skal på ny UL til uka så da får jeg se om de begge har det bra (er mye mindre dårlig nå enn sist så det er litt bekymringsfullt, men jeg velger å beholde troen på at kroppen order opp slik at det som er friskt og levedyktig får bli :)

 

Krysser fingrene for at vi blir en hel liten "gjeng" med tvillingmammaer her i mars klubben :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...