Gå til innhold

Hvilke kaffe/kaffemerke liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Friele vanlig kaffe, men usikker på om jeg synes den er så god...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den også, synes den er knall:)

Får sikkert bedre DYRERE kaffe, men til vanlig hverdagskaffe er den god. Må legge til at jeg er ei kaffekjærring og drikker det hver dag:)

Skrevet

Jeg syns Löfbergs er best

Gjest datatyven
Skrevet

Jeg kjøper evergood, eller friele. Jeg glemmer ofte å kjøpe kaffe, og må da hente hos min mor, da blir det coop caffe. Jeg smaker ingen forskjell på de tre, foretrekker kanskje evergood, men det er så lite at jeg ikke engang er sikker.

Drikker også en del pulverkaffe, da blir det aroma eller noe sånt på REMA, den koster bare 20,- kroner, friele pulverkaffe er så vond at den ikke er drikkende. Nestle er på boikott lista og og den er dyr.

Skrevet

Zoega:) synes alle de "norske" kaffetypene er så bitre i ettersmaken. Ellers elsker jeg nespresso-maskinen min:)

Skrevet

Löfberg´s Lila Fair Play Medium - den er bare herlig :)

Skrevet

Drikker mest pulverkaffe fra Europris. Ellers prøver jeg å unngå Ali og Friele for de synes jeg ikke er så gode. Utover det har jeg ingen jeg foretrekker mer enn andre.

Skrevet

Stort sett Friele til vanlig og så maler jeg kaffebønner og blander litt i kaffeboksen. Blir godt kaffi av det:)

Gjest thricane
Skrevet

coop ànglamark økologisk kaffe. den er veldig god, samtidig som den både er økologisk og garanterer fair handel. og DET er viktig. ikke så mange produkter du kan handle som er merket fair trade.

Skrevet

Må bare legge til at denne også er økologisk og garantert fair trade altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...