Gå til innhold

JEG VIL IKKE VÆRE GRAVID MER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37.. Å nå er det NOK! Synes svangerskapet har vært langdrygt og kjedelig ! Jeg vil ha jenta mi ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, men jeg er 27 uker "mindre gravid" enn deg, så.....du er heldig i mine øyne....

Skrevet

Åh, graviditet er så kjedeliig..

Skrevet

Men så kommer det en dag hvor dere vil ha ungen inn igjen!! :) Jeg ammer døgnet rundt og har nesten ikke sovet siden ungen ble født. Hadde aldri trodd at et barn skulle amme så ofte! Så det hender jeg savner å være gravid ja! :)

Skrevet

huff, neeei :(

åh, skulle ønske fødselen bare kunne starte.....

hi

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Er på overtid og holder på å bli sprøøøøøøøøø....

Skrevet

Åh, takk for medlidenhet :D

Å jeg skjønner deg så utrolig godt! Med tanke på at jeg er sprø nå. Så tørr jeg ikke å tenke på hvordan jeg blir om 3/4 uker.. :-/

Ønsker deg såfall så mye lykke til, når den tid kommer :)

HI

Skrevet

husk disse ordene dere skriver. når dere begynner å prøve igjen så er det ikke det samme dere sier. da går dere gledelig å føler at alt er jævli!

Skrevet

Jeg er heeelt enig med deg.

Nå er ikke jeg gravid for øyeblikket, men har to deilige barn på 3 og 19 mnd.

Vi har veldig lyst på 3 barn, men jeg ser bare så utrolig mørkt på det å være gravid igjen, selv om jeg er heldig og har hatt to svangerskap uten en eneste plage what so ever.

Men det er sååååå langdrygt og kjeeeedelig!

Evighetsprosjekt!

Skrevet

Sikkert, men nå er vi ikke i den situasjonen enda, så la oss ha det jævlig med våre plager frem til vi skal prøve igjen, noe jeg faktisk ikke skal mer, etter at jeg er ferdig med denne graviditeten, fordi jeg orker ikke gå 40 uker å spy lengre!

Jeg beklager om du er prøver, og ønsker deg et barn, men jeg har det like jævlig nå fordi om du strever med å få barn.

Skrevet

Så utrolig godt humør du var i da, 18.59..

Det er LOV å være sliten, lei, sur og gretten når man har gjennomført et svangerskap. Med eller uten plager.

Det er tungt for kroppen og gå gravid enten man legger på seg 3 kg eller 20 kg.

Å nå er vi heldigvis ikke oppe i den situasjonen at vi er prøvere, eller noe slikt. Men bare lei av å være tjukke og fødeklare :)

Vennelig hilsen HI

Skrevet

18:59 her. jeg er i strålende humør. var kansje ment litt humoristisk men ikke negativt. husker selv jeg var på toppen av verden da jeg var 12-13 uker på vei og når uke 35 kom gikk alt bare direkte til helvete! jeg var drit lei, jeg var omringet av svangerskapskløe og kunne drept alt rundt meg hvis det kom for nært. tro meg jeg husker godt hva dere gjennomgikk. selvfølgelig har jeg lyst på flere nå. men minnet om hva jeg gjennomgikk som gravid gjør ikke at jeg ønsker det for mye. kunne jeg bare knipset med hendene og hatt meg og min kjæres egen lille baby i armene så hadde jeg gjort det. å sluppet alt med å være gravid. ville jo savnet sparkene osv men når man veier opp det negative med det positive så vet jeg hva jeg kunne tenkt meg å gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...