Gå til innhold

Kjæresten min er i Roma på jobb.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg sitter hjemme og savner..... Men oppratta akkurat skype konto o g gleder meg til å snakke med han i kveld!!!:o)

Koster jo ikke noe:) takk til skype!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skype ruler!!!

Skrevet

Jippi!! Gleder meg:) Snakka med han på vanlig telefon for en time siden.. og 20 gikk fort!!

Så fant jeg plutselig ut at geniale skype kan jeg vel installere!!

Og ja!! Skype ruler!! Helga blir plutselig mere holdbar når jeg vet jeg kan snakke masse med han!!:o)

HI

Skrevet

Ja, for han har vel ikke bedre ting å gjøre enn å snakke med deg når han er i Roma...

Skrevet

"smiliepille" på veg i posten til deg over her!! Tåpelig innlegg....

Han er på jobb og hadde absolutt ikke lyst til å reise! Er 5 uker til jeg skal føde og han har vært i roma 1000 ganger før.. tom bodd der 1/2 år, så han har ikke noe noe annet forhold til turen enn at det er jobb, og han gleder seg til å komme hjem alt..

Og ja vi er oppover ørene forelsket i hverandre enda, og jeg har savnan masse allerede.... Så kanksje han har bedre ting å gjøre enn å snakke med meg.. men vet han gleder seg til å prate i kveld han og..

Håper "smilipillen" virker for din del... da blir livet ditt mye bedre..:S

Skrevet

og ja.. før du pirker på skrivefeil.. ser jeg har skrevet "savnan" sånn går det når man skriver fort noen ganger.. vet selvfølgelig at det skrives " jeg har savnet han masse"..

HI

Skrevet

Det må jo bare være noen som er frekke. Koselig at dere savner hverandre! Og jeg bruker skype masse, og det er herlig å kunne snakke uten å bli ruinert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...